Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GoHan

Outdoor Auto 5X Sweet Skunk, 3X Royal Ak, 1X Royal Critical

Recommended Posts

Hello,

 

Ik ben van plan aankomende week te beginnen aan de ontkieming van mijn zaadjes en er een verslagje van te maken. Ik doe dit verslagje omdat ik jullie ervaring wel kan gebruiken.

 

Jaren geleden al eens wat plantjes gekweekt, maar het is me toch een beetje verleerd.

 

Ik heb nu al begrepen dat ik ze best onmiddellijk na het ontkiemen op hun laatste plaats plant.

Kan er wel enkele in volle grond steken,maar zeker niet allemaal. Wat raden jullie aan?

 

Ook heb ik nog wat 11L potten staan, is dat genoeg of koop ik beter grotere?

Welke aarde kan ik het best gebruiken die ik vind in de tuincentra in mn buurt zonder al te veel bij te voeden?

Indien ik moet bijvoeden, is dat mogelijk met producten die ik vind in de lokale tuincentra?

 

 

 

Alvat bedankt en graag hoor ik wat tips of opmerkingen van jullie waar ik verder mee aan de slag kan zodat we toch een aardig potje kunnen roken deze zomer :likken:

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je volgende week al zaadjes gaat ontkiemen zul je ze minimaal een maand binnen onder een lamp moeten zetten, anders krijgen ze te weinig uren licht plus het is buiten nog te koud. Half mei ongeveer kun je ze buiten zetten.

 

Autoflowers kun je wel in 11 liters zetten. Gewone soorten zou ik in een speciekuip doen van 65 liter of meer, zeker als je volgende week al begint. Dan ga je echt monsters krijgen.

 

Voor grond en voeding zou je naar de Boerenbond kunnen gaan, ze verkopen daar Plagron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er iig op tijd bij haha en 'gewone' planten gewoon volle grond, lekker bomen kweken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet skunk en royal critical heb k ook al eens gehad, deden het prima.

Ga je ze buiten in een pot zetten? want dan is het nu beetje te vroeg.

 

Ik zie het verslagje wel komen, ben benieuwd :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag,

 

net een weekje in het buitenland gezeten, vandaar geen verdere update.

met het mooie weer van het voorbije weekend had ik bijna begonnen aan de ontkieming, maar aangezien ik

ze niet onder de lamp kan zetten is het mss toch iets te vroeg.

 

ik ga denk ik wachten tot het laatste weekend van april om ze te laten ontkiemen of raden jullie mijn iets anders aan?

 

Pietjewietje, hoe heb jij deze soorten aangepakt en wat was daar het resultaat van?

 

Keep you updated,

 

groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pietjewietje, hoe heb jij deze soorten aangepakt en wat was daar het resultaat van?

 

 

Ik had ze in 7/10 Liter potten staan met gewone potgrond in de tuin.

 

Jij hebt 11 Liter potten, lijkt me prima.

Ga je ook voeding geven??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar twijfel ik nog over. Normaal gezien zou er genoeg voeding in de potgrond moeten zitten.

Ik heb me in het verleden eens mispakt met voeding waardoor het niet te roken was,...vandaar.

Heb jij ze buiten gestald? wat was de opbrengst +-? Met voeding, zonder voeding? indien ja, welke, hoeveel en wanneer? ;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar twijfel ik nog over. Normaal gezien zou er genoeg voeding in de potgrond moeten zitten.

Ik heb me in het verleden eens mispakt met voeding waardoor het niet te roken was,...vandaar.

Heb jij ze buiten gestald? wat was de opbrengst +-? Met voeding, zonder voeding? indien ja, welke, hoeveel en wanneer? ;-)

 

Ik had geen voeding gebruikt, de laatste maand hadden ze duidelijk een tekort (gele bladeren etc) Maar ik was op vakantie dus kon niet voeden :likken: .

Dus 7/10 liter potten zonder voeding is te weinig voor een autoflower. Als ik jou was zou ik die 11 L pakken en gewoon kleine hoeveelheden bijvoeden met bijvoorbeeld plagron grow & plagron bloom.

 

Ik heb me in het verleden eens mispakt met voeding waardoor het niet te roken was,...vandaar.

 

Ben zelf niet zon expert op het gebied van voeding, maar ik heb gelezen dat je in ieder geval 2/3 weken voor het oogsten moet 'uitspoelen' dat is alleen water geven (dus geen voeding) zodat het als ware de voeding eruit spoelt (denk ik :likken: ).

Ook zou je bij kunnen voeden als je ziet dat ze tekort hebben. Gele bladeren is volgensmij een teken van voedingstekort. Als je dus gele bladeren ziet een beetje voeding erbij ( lijkt mij! :) ). Vooral niet teveel voeden.

 

Oogst van de Critical was wel te doen, skunk iets minder. Bij mij dan :P

 

Succes in ieder geval.

 

PS: Als ik het niet goed heb verbeter me vooral hoor :) Maar dit is wat ik denk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...