Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chappie69

Guerrilla 2017 Eerste Keer Vroege Start!

Recommended Posts

hallo mede kwekers,

 

ik ben chappie, en ben best nieuw op dit forum.

heb al wel wat jaartjes ervaring met de onze lieve plantjes.

maar nog nooit in het wild gekweekt.

 

heb besloten om een guerrillaverslagje bij te houden van mij en me maatje.

we hebben lang op google maps moeten zoeken maar hebben een mooi plekje gevonden.

waar niemand komt.

G3

Gg10

zo ook leuk te zien aan de bomen.

we hebben niet lang hoeven zoeken voor een mooie open plek kwa zon opkomst en ondergang.

hebben gelijk een groot gat gegraven en er een zeil in geplaatst waar denk 200 ltr water in kan omdat nu nog lekker regent.

 

Gg8

Gg7

Gg4

zo hebben we ook alvast 25 gaten gegraven.

en 600ltr potgrond hierheen gesleept.

paar zakken mest en nog wat speciaals, lekker gemengd en klaar voor de plantjes.

P1

P2

ook vonden we 3 haze wormen toch leuk altijd die kleine slangetjes

P3

 

Gg3

Gg2

Gg1

nu gaan we druk met de zaadjes ontkiemen en voorgroeien.

wie hebben jackherrer, orange bud,berry haze,PP en sour diesel zo rond de 35 stuks ivm 25 gaten klaar kunnen er altijd wat gaten bij maken.

 

zo nu eerst een takkie, :spliff: en zal jullie op de hoogte houden over het ontkiemen en voor groeien volgende update

Edited by chappie69

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind 1 juni wel erg laat. :wtf2: 15 mei in de grond, ik ga de gok wagen en begin alvast met ontkiemen en voor groeien. :popcorn:

P4

P5

 

we zien wel waar we stranden hoop op een beetje goede groei en grote mooi plantjes. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man! Ik ben altijd jaloers op guerrilla, hier is in een straal van 25km geen spot te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed na denken, is altijd wel ergens een plekje.

verboden terrein, ouwe stortplaatsen, langs het spoor ergens. op een gebouw of achter...thing out off the box. :popcorn:

 

scan heel dat google maps af en zoveel werk was het niet we zijn er nu 3x geweest en dit was het resultaat.

met een paar uurtjes werk zorg dat je met de auto in de buurt kan komen zodat je niet te veel hoeft te slepen met je spullen.

blijft lastig een plekje vinden maar ze zijn er toch echt!

 

heb er ook nog een gevonden namelijk vlak bij onze andere plek. :punk:

dus ga van de week weer effe scheppen en doen. daar is de groen veel beter, dus hoop daar geen aarde naar toe te hoeven slepen.

klein brandnetel veldje. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...