Ga naar inhoud

Rotterdam E.o. Is Er Nog Een Shop Die De Moeite Waard Is?

16 replies to this topic

#1 CB Interactive

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 56 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 13:57

De kwaliteit van de wiet in de Rotterdamse shops is hard aan het achteruit tippelen.
Komt bij dat er van 2 shops(Nemo en The Reef) de vergunning wordt ingetrokken.
4 Floors is matig en een rij vaak tot aan buiten...
Het geeltje verkoopt vervuilde wiet
Witte de Wit is ook al hard achteruit gegaan, sky high is ook veel minder dan vroeger.....
Pluto is helemaal waardeloos.
Op zuid zag ik laatst dat de Sultan gesloten was en laatst bij Bilbao was het ook al minder qua kwaliteit.

Pas!op Schiedam is wel aan de prijs, €10,- per gram voor het soortje Kabouter. Maar daarvan lijk je wel veel minder nodig te hebben waardoor je minder gebruikt en je wordt apenstoned ervan, half jointje is al genoeg om helemaal stoned te worden. Voordeel is dat je nog wel binnen kunt roken en de koffie nog als vanouds smaakt.

Tis toch raar dat een relatief kleine shop in het nabijgelegen Schiedam al een betere kwaliteit levert dan de meeste shops in Rotterdam??? Is het nou werkelijk zo triest gesteld of is dit slechts een moment opname???

Zijn er mensen bij die nog suggesties hebben??? Want ik werk in de grote stad(centrum), maar om nu telkens om te moeten rijden via Schiedam...
En is Den Haag ook nog de moeite waard(om in het weekend naar toe te gaan), is bijv. Cremers café nog open? Zit de Greenhouse er nog?

Of is het aan te raden om zelf maar plantjes neer te gaan zetten, want zo erg slecht heb ik het in Rotterdam nog niet eerder meegemaakt!!! Baart mij grote zorgen!!!

#2 Lerwa

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 87 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 14:44

ik ben nog naar de count down geweest en de cheesekush was top maar dat mag wel he voor 12/gram

#3 PABL0

Doet maar een dotje

• Members
  • Pip Pip
  • 168 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 15:50

Het is altijd aan te raden om t zelf te doen!

#4 Lo_PRO

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 306 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 17:49

Omrijden via Brabant...

#5 Kamihaze

Niet moke lekka roke

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 902 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 23:01

Cremers open greenhouse open...jaren niet geweest maar rij er nog wel eens langs.

#6 HUFFnPUFF

pepervreter

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2418 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 20:54

cremers vorige maand geweest, vond aanbod tegen vallen, doorgereden naar dizzy, wel prima bevallen
I'll huff and I'll puff and I'll blow your weed gone!

Eeuwige roem voor sensi life

#7 Lerwa

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 87 Posts:

Gepost 19 maart 2017 - 21:20

waar zijn die shops dan want daar hebk nog niet van gehoord , moet ik eens passeren daar

#8 Elpredatoror

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 339 Posts:

Gepost 20 maart 2017 - 00:03

In delft zit wel een goede shop maar de naam ontgaat mij even.

#9 Kamihaze

Niet moke lekka roke

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 902 Posts:

Gepost 20 maart 2017 - 11:49

Kun je googelen lerwa...cremers den haag dizzy duck den haag greenhouse den haag.

Lastig parkeren bij de meeste.

Galaxy weimarstr. goed te parkeren(meestal) en leuk aanbod en redelijk/goede kwaliteit voor een cs;)

Bekijk Post Elpredatoror, op 20 maart 2017 - 00:03 , zei:

In delft zit wel een goede shop maar de naam ontgaat mij even.

De bamboo beachclub was vroeger wel een gezellig tentje wst ik me herinner..maar daar moet je "lid"worden dacht ik om vervolgens naar binnen te kunnen met je vingerafdruk. Dat gjngen ze toen invoeren...ben er maar 2 x.geweest dus veel heb ik er niet gezeten.

#10 Cheesefan92

Groener dan een komkommer

• Members
  • Pip Pip
  • 172 Posts:

Gepost 20 maart 2017 - 23:27

De pink in eindhoven heeft ook goeie en lekkere soortjes! Je betaald er natuurlijk wel jackpot prijzen voor...
De pink vind ik persoonlijk een van de betere shops in de omgeving,de rest is allemaal hetzelfde... slechte wiet voor minimaal 10eu per g.
Daar wordt je echt niet vrolijk van..
Zelf je wiet kweken is veeeeeeeeeeeeeel beter!
3x blueberry 1x kushberry (klaar) 74g
5x pineapple chunk 1x royal madre 2x special queen 3x sour diesel (bezig)

#11 supernoob

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2433 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 00:26

vind het wel een slechte zaak om te lezen dat shops slechte kwaliteit wiet verkopen. er wordt 5x meer gekweekt dan men kwijt kan in de shops, dat is een feit. Ze hebben wel degelijk een keuze welke wiet wel/niet toe te laten. Je kunt mij niet wijs maken dat een shop/ elke shop wordt plat gegooid met wiet geen degelijk wietje kan inkopen.

Waarom wordt het allemaal afgeschoven op het beleid???? BULLSHIT!!! shops die slechte kwaliteit verkopen hebben schijt aan kwaliteit en zullen ongeacht de wetgeving blijven kiezen voor de laagste inkoop prijs en geen belasting.

#12 Poldergrower

Complete Organics - Organic all the way!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2850 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 07:11

...

Deze post is bewerkt door Poldergrower: 21 maart 2017 - 09:55

NAW Seeds
3 soorten Amnesia
KillerQueen F6
Uberkush
S5 Scrog in Smart Pots
Killing Fields x Blue Hammer
Afghaan x Sannie's Jack
Hericules op Docpito van Peter Pompemopski a.k.a. Poldergrower ;-)
White Rhino, Ceres Skunk en Double Fun - Test 2 Humboldt Nutrients
Blue Hammer - Test 1 Humboldt Nutrients

Outdoor 2017
Outdoor 2016
Outdoor 2013
Outdoor 2012
Outdoor 2011
Outdoor 2010

#13 HUFFnPUFF

pepervreter

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2418 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 16:03

waar gaat de topkwaliteit heen dan? hoe veel topkwaliteit is er uberhaupt?
I'll huff and I'll puff and I'll blow your weed gone!

Eeuwige roem voor sensi life

#14 supernoob

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2433 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 18:15

Ik denk niet er genoeg "top kwaliteit" gekweekt wordt, maar ik had het over degelijke kwaliteit. Ik weet niet wat poldergrower heeft geschreven maar kan raden dat t weer over bio vs hydro gaat. Dus dit antwoord is voor jullie allebei.

De wiet die ik in mijn fantasie wereld aan een shop zou verkopen;
1. heeft geen beestjes of schimmels in de buds (gehad)
2. is niet bespoten met schadelijke middelen. als dit wel nodig is, altijd voor de zichtbare bloei.
3. is mooi compact, wit en goed afgebloeid.
4. is niet overvoed en 2 weken met kraanwater gespoeld.

Als iemand die een cofeeshop bezoekt die wiet zou kopen zou hij never op een forum schrijven dat hij slechte wiet heeft gehad.

Een shop eigenaar heeft voldoende verstand en middelen om te bepalen wat goed en slecht is, en met wie hij zaken doet.

Alle nederlanders bevoorraden met 100% bio gekweekte wiet gaat em niet worden met regulering. De shop eigenaren kiezen wat ze kopen/verkopen. Dat is nu zo, en dat blijft zo.

Deze post is bewerkt door supernoob: 21 maart 2017 - 18:18

#15 S65AMG

zomaar een lid

• New Members
  • 2 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 22:13

Ik zou nog eens een shoptour willen doen.
Welke steden lijken jullie het best; Haarlem, Den Haag of Utrecht?

#16 CB Interactive

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 56 Posts:

Gepost 28 maart 2017 - 22:11

De laatste keren bij Pas!op Schiedam zoals eerder al gezegd wezen halen en gelijk ook gezellig een bakkie gedaan.
Heb nu ook een stempelkaart, 2x halen en krijg ik 5 euro korting. Ondanks 10 euro de gram doe ik met een zakje van 35(max) net zo lang als een zakje van 40 uit Rotterdam en met een volle kaart 30 euro. Over de kwaliteit heb ik niks op aan te merken, prima.
Laatst ook nog een tientje Amnesia gehaald daar en dat was echte Amnesia, rookte lekker, ruikt heerlijk en werkt prima.
De goede kwaliteit maakt de gramprijs meer dan goed.

Die shop is niet nieuw voor mij, kwam er vroeger erg vaak en het was dan zeker ook een leuk weerzien van een hoop goede bekenden daarzo. De sfeer is als vanouds. Het mooie is dat ik deze shop binnen 20 minuten op de MTB kan bereiken vanuit huis.

Ik denk dat ik voorlopig lekker terug op het oude nest dus blijf.

#17 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1862 Posts:

Gepost 29 maart 2017 - 15:12

Dizzy Duck laat alles testen.Greenhouse heeft wel goeie kwaliteit, maar is ook aan de prijs.

In Rotjeknor ff naar de Stadhoudersweg 85a, want daar zit Stichting Patientenbelangen.Ben zelf al een tijdje niet geweest, maar had voorheen lekkere Sugar Haze.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco