Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wouter79

Wiet Smaakt Naar Niks.

Recommended Posts

Gebruik Biobizz Allmix, een kast met een 400W Hps lamp. Soorten: White Widow en Kali Mist. Die laatste begon een maand na oogsten flink anders te ruiken (wel lekker, kruidig, maar niet de geur die ik gewend ben) en smaakte toen ook redelijk, maar niet fantastisch. De White Widow smaakte naar niks. Enig idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je voeding gebruikt ?

ik heb ook es een witte weduwe gehad die smaakte ook zo neutraal .

maar die rook her en der niet al te fijn btw .

is de werking van het kruid wel okee ?

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien voor t eerst eens een lekker schoon wietje gerookt i.p.v voeding,pk , bestrijdingsmiddelen resten en verzwaaringstroep zoals uit de shops vandaan komt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb voeding gebruikt, niet al te veel. De werking was wel goed.

 

Het was na een week zo droog dat het al verpoederde. Zit dus wel wat in. Zou niet weten hoe ik langzamer kan drogen. De lucht in mijn appartement is niet overdreven droog, kan ook zaailingen zonder kasje kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rarara waar zou t toch aanliggen........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was na een week zo droog dat het al verpoederde.

Dan doe je iets niet goed met het drogen, terwijl dat zo'n belangrijk onderdeel is van het hele kweken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Heb ze op de kop opgehangen en de bladeren eraf geknipt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar droog je ? Wat is je temp en lv tijdens drogen?

in 1 week tot poeder, dan doe je toch echt iets fout. En bewaar je wiet voortaan in een weckpot geen vergiet......

Het verschil zul je vanzelf wel zien, en als je het niet ziet voel je het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je al die moeite om een knap wietje te kweken. Verneuk je het bij het drogen en dump je het in een vergiet. Zonde man ! Verse lucht, rustig drogen16 tot 18, circulatie, maar geen orkaan, beste in twee weken, bewaren in glas. Die 16 tot 18 graden lukt mij ook niet, maar op 20 graden komt het ook wel goed. Vooral niet te lang wachten om het in glas te stoppen. Ideaal vind ik dat het nog een tikkie klef de pot in gaat. eerste week iedere dag potje open. Daarna paar weken paar keer per week potje open. Zodra de weckpot geen "PLOP" meer zegt bij het opendoen koel, droog wegleggen, eruit pakken wat je nodig hebt in een week. Dan blijft echt lang lang lang. heel goed. is mijn ervaring.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

white widow is niet een lekker smaakend wietje, anders dan 'vroegah' maar kweken en curen zijn twee verschillende dingen, en je moet het alle twee leren..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar droog je ? Wat is je temp en lv tijdens drogen? in 1 week tot poeder, dan doe je toch echt iets fout. En bewaar je wiet voortaan in een weckpot geen vergiet...... Het verschil zul je vanzelf wel zien, en als je het niet ziet voel je het wel

 

In de keuken gedaan. Temp 22 graden, lv 37 procent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop wel in het donker? En 22 graden is veel te warm...... 16 tot 18 graden dacht ik dat het beste was... LV is wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik guanokalong tijdens de kweek voor de smaak opbouw.

 

Als je wiet te snel droogt is nooit echt chill,probeer anders de hele plant heel te laten.

Het de plant houd wat langer vocht vast met die dikke stelen van het grote blad er nog aan.

Als je heel veel hebt om te knippen is het zo bijna niet te doen,maar met een kleine hoeveelheid is het beter/lekkerder van wel.

Kost alleen wat extra tijd want het is lastiger.

 

Maar wel in een weckpot bewaren als het goed genoeg droog is,anders eindig je met stof en gebroken topjes. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...