Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

isleweed

(Mijn Eerste Kweek) 1X Chocolate Haze Rqz G-Kit

Recommended Posts

Hallo Allemaal !

 

Ik was al een tijdje van plan om een topic aan te maken en nu is het er toch van gekomen, tips en trics zijn zeer welkom aangezien dit mijn aller eerste kweek is.

 

Mijn Setup:

  • RollingStoned G-Kit
  • MR III LED 110 W
  • Voeding Startpakket van Hesi

Heb begin was erg moeizaam, veel stekjes hebben het niet overleeft. Naar mijn oordeel is dit gekomen door de te koude temperatuur op de kweekkamer. Uiteindelijk heeft één dame het gered en deze groeit op dit moment harder dan ooit !

 

De plant heb ik nu ong 3 weken geleden in de bloei gezet en volgens mij zie ik nu de topjes komen.

 

Ik heb mijn kast gedeeltelijk geautomatiseerd doormiddel van Domoticz. Hiermee kan ik op afstand alles monitoren en beheren.

 

Hieronder wat screenshots / foto's van mijn setup / plantje.

15wbeh5.jpg

 

24kyqtf.jpg

 

 

0h38wH5b.png

 

 

Txjzw6Ii.pngYn3RZFFC.png

Edited by isleweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie setup en mooi gedaan met dat programmatje! Ik zet mn stoeltje neer om het te volgen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit ;)

 

ik zal deze volgen ;)

 

succes met je eerste kweek isleweed ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor dat loggen. Nachttemperaturen zijn wel wat laag maar niet onoverkomelijk. Heb je die stekjes op 18/6 of 24/0 gehad? Laatste is temperatuur minder een probleem lijkt me. Welkom trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor dat loggen. Nachttemperaturen zijn wel wat laag maar niet onoverkomelijk. Heb je die stekjes op 18/6 of 24/0 gehad? Laatste is temperatuur minder een probleem lijkt me. Welkom trouwens!

Bedankt voor de Tips !

Temperatuur is wel een probleem geweest maar aangezien de zomer er aan komt kan ik bij mijn volgende kweek het misschien wat stabieler houden.

Stekje heb ik op 18/6 gehad, ik heb gelezen dat 24/0 ook kan maar dat hier de meningen een beetje over verschillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar met koude nachten lijkt me 24/0 helemaal zo slecht nog niet. Heb je ergens wel een (pc) fan hangen die tussen je bladerdek blaast? Dat maakt je plant stukken steviger en de kans op toprot straks lager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar met koude nachten lijkt me 24/0 helemaal zo slecht nog niet. Heb je ergens wel een (pc) fan hangen die tussen je bladerdek blaast? Dat maakt je plant stukken steviger en de kans op toprot straks lager.

 

Ga vandaag kijken of ik een kleine array kan maken van PC fans, Bedankt voor de tip !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...