Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
phytochroom

Gavita Bulb Werkt Niet

Recommended Posts

Hoi,

 

ik heb me onlangs een nieuwe bulb gekocht voor mijn gavita pro 600, deze is aangesloten op een davin schakelkast, nu is er echter een opstartprobleem met de gavita bulb el, terwijl ik voorheen nooit een probleem had met de master greenpower philips 600w 400v el plus. Ik hoop dat er iemand me verder kan helpen en me kan vertellen wat er precies aan de hand lijkt te zijn.

 

Greetings

P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep!! je hebt een ouder model van gavita met philips electronica. die gaan niet goed samen met de gavita bulb. ik dacht toen ook eens 6 bulbs te vernieuwen, heb ze allemaal weg kunnen gooien. laat je ook niet wijsmaken dat het in je schakelkast zit ect. ik heb destijds de greenpower nog kunnen krijgen via greensell in zwole. daarmee was mn probleem gelijk opgelost.

 

heb toen maanden achter gavita aangezeten voor een oplossing maar ze waren onmogelijk te bereiken en personen die er over gingen (DOC) belde nooit terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al heel lang niet meer online geweest. . gavita speelt t slim probeert het op de schakelkastjes te gooien. verschillende mensen op t forum hebben hun kastje daarvoor opgebouwd, zonder resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij maakte een andere schakelklok wel degelijk verschil, sindsdien nooit meer opstartproblemen gehad met mijn Gavita Pro 600.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij lag het toch ook duidelijk aan de Davin.

 

Al ik het wel over de de dubbel end 1000watt heb

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb altijd davin gehad, nu nog. destijds heb ik er 1 van PUK opgehaald. hielp niet. nieuwe greenpowers bemachtigt. opgelost.

 

weet dat er ook opstart problemen waren met nieuwe modellen, allicht kan dat wel met schakelkast opgelost worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de info, en ja idd indien ik de oude greenmaster plus er trug inschroef dan hebbek geen enkel probleem meer.

Hopelijk vind ik nog een paar bulben van philips want overall was, ben ik tevreden over de gavitalamp.

Ik overweeg wel om 200watt cob te bouwen, deze in laatste weken bloei erbij te hangen en op termijn de dimlux fullspectrum cmh 325watt als basislichtbron te gebruiken, hopelijk blijft philips deze cmh bulben dan maken...

 

Als ik het goed begrijp kan ik enkel de philipsbulben gebruiken bij deze philips evsa, correct?

Anders zou ik deze van auvl wel es willen proberen, iemand ervaringen mee?

https://www.stadsvergroening.com/nl/600w-hps-400v-grow-green-bulb-kweeklamp

Edited by phytochroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...