Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Strix

Strix

Recommended Posts

Hallo :spliff:

 

Ik ben dus Strix en volg dit forum al een paar jaar.

Aangezien ik de stap gezet heb om voor persoonlijk gebruik te beginnen kweken heb ik mij geregistreerd :ph34r:

Er is een tent aanwezig van 80 x 80 x 160 en een LED lamp van LED Spectra unit - Regular (250W) die ik goedkoop heb kunnen overnemen van een vriend.

Momenteel ben ik Quick One((Pure indica x ruderalis)autoflower) van RQS aan het groeien en hoop dat het goed gaat voor de eerste keer :head_hurts_kr:

Verder gebruik ik BIOBIZZ Fishmix :fish: , bio-grow, bio-bloom, alg-a-mic en top-max volgens het BIOBIZZ light-mix schema

Ook heb ik de eerste 2 weken aloe vera in het water vermengd en om de 2 weken geef ik "popcorn thee :popcorn: "(mais zaad ontkiemen, mixen met water en toevoegen aan het voedingswater) en worm humus is ook toegevoegd aan de aarde. :showoff:

Ook gebruik ik momenteel Air potten van 15L maar wil de smartpotten nu proberen.. :execute

Foto's zullen waarschijnlijk volgen in een kweekverslag maar ik beloof niks momenteel ivm veligheidsredenen.. :kill:

 

 

Peace!!!! :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...