Ga naar inhoud

Beste Verlichting Voor Coca Plant?

10 replies to this topic

#1 Rensvj

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 37 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 15:57

Hallo allemaal,

Ik ben nu zo'n jaar de gelukkige eigenaar van een coca plant.
Nu heeft deze altijd binnen op een vensterbank gestaan, maar nu wil ik toch een klein tentje inrichten voor de meest haalbare ideale omstandigheden.
Om te beginnen is mijn oog gevallen op de Mammoth Pro Micro, aangezien de afmetingen naar mijn idee ideaal zijn voor 1 plantje.
Nu was mijn oog gevallen op Led verlichting, maar aangezien dit in aanschaf relatief erg duur is wil ik toch graag met TL of spaarlampen werken.
Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met dit plantje en me hier meer over kunnen vertellen?
Heb al op internet gezocht maar kan niet echt concrete antwoorden vinden.

#2 dilago

Bad Karma

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 7576 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 17:01

Geen ervaring maar ik volg je bevindingen met interesse. Het natuurlijke milieu nabootsen en je bent al een eind op weg zou ik denken.

http://www.wietforum...planten-kweken/

#3 Rensvj

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 37 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 18:09

Had dat topic ook al gevonden, toch bedankt.
Ik zal misschien moeilijker denken dan dat het daadwerkelijk is, maar het lijkt me leuk als iemand uit ervaring kan spreken hoe hij dit gedaan heeft.
Jammer dat in dat topic de meeste mensen praten over hoe rendabel het kweken van coca is, wat voor mij duidelijk niet mijn doelstelling is.

#4 dilago

Bad Karma

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 7576 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 18:14

De plant moet een stuk boven zeeniveau gekweekt worden zegt iemand in dat topic, indien dat waar is lijkt dat me lastig nabootsen in de lage landen.

#5 Rensvj

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 37 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 18:44

Dat is waar, maar buiten dat zou ik toch graag een zo best mogelijk klimaat willen ontwikkelen.

#6 alkaline

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 566 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 19:16

Heb geen idee hoe hoog peru boven zeeniveau ligt met name VRAEM regio, cuzco, Arequipa.
Maar ze hebben een iets of wat verschillend klimaat.

Jammer genoeg kan ik je voor de rest niet opweg helpen om de tent in te richten, maar wens je wel succes :D

#7 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1644 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 19:19

https://oup.silverch...UCZBIA4LVPAVW3Q
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#8 Plantformer

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 332 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 20:08

Wat heeft een coca plant in gods naam te zoeken op het Wietforum?

#9 alkaline

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 566 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 20:15

@plantformer
Lees even de naam van het sub-forum gedeelte, "Paddo's & andere natuurlijke genotsmiddelen" ;)

#10 Plantformer

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 332 Posts:

Gepost 12 maart 2017 - 20:39

Oeps... je hebt gelijk Alkaline :whistle:

#11 Rensvj

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 37 Posts:

Gepost 16 maart 2017 - 11:47

Iemand anders nog een suggestie? Hij komt in een tentje van 40x40x80, en wat ik zo heb kunnen vinden is er geen t-neon van dit formaat.