Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elpredatoror

Waarom Is T Zo Rustig Op Het Wietforum?

Recommended Posts

Misschien omdat gebruikers zoals jijzelf jarenlang niet terugkomen en hun wachtwoord zijn vergeten en daardoor een nieuwe account aan moeten maken?

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegt een pannekoek die zelf nog nieteens een jaar lid is!

 

Misschien door reacties net als deze?

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis op alle cannaforie wat rieleks chill rustig .

of men zit allemaal op social media of er is zoveel versplintering in de foralias dat men dan 4 verschillende naloopt als ik zelf bijvoorbeeld dan ga je kijken en kom je allemaal dubbele draden tegen en of mensen die van de 1 naar de ander of op alle ytwee of desnoods alle vier of mischien wel 3 gaan posten .

dan kan je wel op alle vier een reactie doen maar dan moet je ook op alle 4 of drie of twee dat doen .

het gros is stoned en worden net als ik en mezelf heel moe van de indica en de 4 floralabia doorspitten dat je de te besteden tijd al ophebt of je wijf begint te mekken dan denk je van ""ach laat toch zitten die reacties geven of al die vier drie twee of 1 foras en dan ook nog op meerde en of de zelfde topics die je ook op 1 twee drie of desnoods vier fories kunt aantreffen .

dus of dat je door een jonko te lui word of en dat je door het scrollen klikken en loeren te moe word .

daar komt dan nog bij dat ik ze ook alllemaal apart in de adresbalk moet typen .

want ik wil geen 1 van die 4 a 5 foraas in mn fovarieten zetten heey !!!

en dan heb ik nog mn internationale foraliadisations af te lopen .

daarom ben ik ook zo blij dat ik werkeloos ben want dan heb je geen tijd over .

nee ik zou het eigenlijks niet weten waarom het zo rustig is op wietforas joh .

:vape:

ps : scheldwoorden als pannekoek irriteren me heel erg zeg dan gewoon lul klootzak hoereloper paardepijpendestoephoer .

gewoon wat gangbare scheldwoorden .

pannekoek is zo slappe handachtig

Edited by macerror
  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het idee dat het sinds een paar maanden weer juist wat drukker word met dagelijks nieuwe leden en tegelijk online records?

 

De âhwe garde is niet meer zoals die was en weinig grote kweekverslagen meer...dat vind ik zelf wel jammer...als er 1tje starten werd t al gouw te spannend en kwam de spijt en maakte het niet verder af.

 

Ook is alles wel een keer gezegd en gedaan.

 

Je ziet dat de nieuwe technologie stof doet opwaaien met dat led nu dus kom even met wat nieuwe techno.

 

Verder zolang t leuk is is t leuk zeg ik altét.

 

Vind het leuk verder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er komen ook weinig leuke verslagen die meer planten bevatten dan een stuk of 10

zal er zelf nog wel eentje maken maar op het moment weinig tijd voor

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa vind ik ook, ik zou graag wat meer grote jongens zien :(

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan beginnen gasten zoals foolonthehill of w/e te zeiken over broodkwekers etc .

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa vind ik ook, ik zou graag wat meer grote jongens zien :(

 

verdwijnen van admins/gezag helpt niet mee. forum lijkt een beetje aan zn lot overgelaten. als een sannie of whazzup niet 1x meer kan posten of omkijken dan kun je ook niet verwachten dat die zelfde personen je info safe houden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dat werkelijk een verschil maken als sannie of wazzup iets zouden posten @noob?

 

Gezag is zeer sterk aanwezig....., als je engels praat komt opperhoofd Torsti persoonlijk in je topic om te dreigen het te sluiten als je bassie en adriaan taal praat dus......goed gedaan man! Zo hoort het ook!

 

Ik vind het ook leuk!

 

Pg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees nog wel veel hier,

hoewel ook wat minder dan voorheen.

 

De reden dat ik nog amper post, is dat er hier lieden rond hangen, die eigenlijk geen benul hebben van wat ze aan het doen zijn.

En er zijn lieden, die er een dag taak van maken om anderen de maat te nemen.

 

De nieuwe leden komen binnen met een hoop bravoure en denken het wel even te gaan doen.

Lezen van stickys vinden ze onzin en vragen de meest onbenullige dingen.

 

Al met al is er niet veel meer aan hier,

Er zijn slechts enkelen die ik nog serieus neem.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, met grote jongens bedoel ik natuurlijk niet gelijk 400 planten he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees nog wel veel hier,

hoewel ook wat minder dan voorheen.

 

De reden dat ik nog amper post, is dat er hier lieden rond hangen, die eigenlijk geen benul hebben van wat ze aan het doen zijn.

En er zijn lieden, die er een dag taak van maken om anderen de maat te nemen.

 

De nieuwe leden komen binnen met een hoop bravoure en denken het wel even te gaan doen.

Lezen van stickys vinden ze onzin en vragen de meest onbenullige dingen.

 

Al met al is er niet veel meer aan hier,

Er zijn slechts enkelen die ik nog serieus neem.

 

Dit wat jij beschrijft dat had ik een aantal jaar geleden al!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezag is zeer sterk aanwezig....., als je engels praat komt opperhoofd Torsti persoonlijk in je topic om te dreigen het te sluiten als je bassie en adriaan taal praat dus......goed gedaan man! Zo hoort het ook!

 

Ik vind het ook leuk!

Klopt, de lieden die hier alleen komen om anderen de grond in te boren kunnen straffeloos hun gang gaan, maar als er Engels gepost wordt komt Torsti er wat van zeggen. :innocent:

 

Beetje jammer allemaal en de zin om een verslag bij te houden hier is mij ontgaan. Haters mogen denken dat ze geslaagd zijn in hun missie, maar het enige wat ze bereiken is dat de verslagen elders gepost worden en wel gewaardeerd. Uiteindelijk zullen ze alleen elkaar nog kunnen bestrijden en het zonder kwekers moeten doen. Want wij die kweken gaan echt wel door, met of zonder jullie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezag is zeer sterk aanwezig....., als je engels praat komt opperhoofd Torsti persoonlijk in je topic om te dreigen het te sluiten als je bassie en adriaan taal praat dus......goed gedaan man! Zo hoort het ook!

 

Ik vind het ook leuk!

Klopt, de lieden die hier alleen komen om anderen de grond in te boren kunnen straffeloos hun gang gaan, maar als er Engels gepost wordt komt Torsti er wat van zeggen. :innocent:

 

Beetje jammer allemaal en de zin om een verslag bij te houden hier is mij ontgaan. Haters mogen denken dat ze geslaagd zijn in hun missie, maar het enige wat ze bereiken is dat de verslagen elders gepost worden en wel gewaardeerd. Uiteindelijk zullen ze alleen elkaar nog kunnen bestrijden en het zonder kwekers moeten doen. Want wij die kweken gaan echt wel door, met of zonder jullie.

 

ik geef je gelijk dilago, de haters, die blijven, en die verbrotten het voornamelijk, voor gewone kwekers .. .

 

ik ga ook door met kweken, ben wel gien volleerde kweker, maar heb wel heel veel, aan al jullie commentaren, en probeer toch iedere keer, ietske beter mijn best te doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook door met kweken, ben wel gien volleerde kweker, maar heb wel heel veel, aan al jullie commentaren, en probeer toch iedere keer, ietske beter mijn best te doen ;)

De enige manier om te leren kweken is door het te doen en in de ogen van haters doe je het nooit goed, pas als je je laat demotiveren zijn zij blij omdat ze zelf niet kunnen kweken en het hen zo frustreert dat ze anderen willen neerhalen. Daar heb ik geen tijd voor, ik heb het te druk met mijn plantjes die me binnenkort alweer nachtwerk zullen bezorgen. :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, daar heb je gelijk in dilago ;)

 

maar binnenkort, kopenk mij misschien een bluelab ph pen ;)

 

dan kannenk toch al ietsken beter inspelen, op het water geven ;)

 

ik laat mij nooit demotiveren ;)

 

wat een ander kan, kan ik ook ;)

 

én die haters mogen haten, maar ik ben er sterker dan die haters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dil & Don

ga je lekker druk lopen maken over wat anderen van je nick op een forum vinden

 

haters :likken:

 

edit: kwam ik ook achter, niet meer te bekijken via i-net die docu (Rijke kids sociale media) waar ik naar linkte en dus weggehaald, RTLZ herhaalt het soms in het weekend, zo kwam ik er op :whistle:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij komt er op, deze video is niet meer beschikbaar :s

 

én geloof mij, ik ben gien rijke jeugd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou wel leuk zijn als sannie wat meer aanwezig zou zijn

en mogelijk wat comments of tips kan geven voor de gene die een probleem of een vraag hebben

probeer wel regelmatig op dingen te reageren maar weet ook niet alles van elk gebrek of probleem

maar zoals verslagen van racker supernoob rodja enzovoort mag ik graag lezen

of je nou lang kweekt of niet iedereen vind toch wel nieuwe of handige dingen uit dat je denk van oja zo kan ik dat ook doen of andersom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...