Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Denzo

Gorilla Kastje Hulp ?

Recommended Posts

Ik heb het goeie advies van mijn mede smokers opgevolgd en ga dus niet een kast kopen van bonanza maar wil graag een tentje kopen.

Volgend exemplaar lijkt me ideaal:

https://bestgrowproducts.com/KWEEKTENTEN/gorilla-kweektent-60x75cm

 

Probleem is dat we niet weten wat best is. De afmetingen zijn ideaal en ik denk dat er wel 4 x 11L pot in kan met Sugar punch.

Ik wou een LED lamp maar is dit een goed idee ? Ik dacht aan iets rond de 200W ? Misschien een HPs lamp 300W max , wil stroomkosten laag houden !

 

Kan er iemand een setup geven die goed lijkt te werken , ik vind niet meteen kweekverslagjes terug rond wat ik wil bereiken en hoop dat iemand me kan helpen. We hebben onze kop met twee hierover gebroken en geraken er niet echt uit dus hopelijk krijg ik wat hulp hier.

 

 

Dus welke lamp LED of HPS en hoeveel wattage ? Moet geen giga opbrengst hebben ongeveer 200W bij ratio 1/1 opbrengst lijkt me het doel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel belangrijk is dat de tent in een ruimte staat waar het altijd donker en droog is goed geïsoleerd en het is er wel wat kouder als in huis ... rond de 15 graden celcius.

Ook wil ik een 'airpot' kopen iemand ervaringen hiermee of is dit lauter commercial ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ratio 1/1? :D

Als dit je eerste ronde word mag je je handjes al inelkaar klappen met .60 per watt

 

Kwaliteit van die tent is trouwens super die je linkt.

 

Zelf zou ik er een 400watt hps in hangen aangezien er geen 300watt'ers zijn, 250watt zal te weinig zijn.

 

Airpot heb ik geen ervaring mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

400watt op 60 bij 75? dan meteen een meter... 60 diep, 30cm per plant, is niet veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

400watt op 60 bij 75? dan meteen een meter... 60 diep, 30cm per plant, is niet veel

400watt heeft een perfect berijk van 70x70 als ik me niet vergis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ruimte hebt voor 1x1m zou ik daarvoor gaan icm 400 watt HPS. Airpots ken ik ook niet, maar die gaan t verschil vast niet gelijk maken, licht, lucht, temp en water goed regelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb 60x75 das wel de max.

 

De vraag is dan als volgt , wat is het verbruik van zo een 400W lamp ? Als ik correct ben eerst op 18 uur regime en erna naar 12/12. Maak me eerder zorgen over hoog verbruik omdat het niet LED is.

 

400Wx18 u x X dagen + 400W x 12 u x X dagen = ?? Kwh en dit tegen ongeveer 0.25 cent per kwh hier in belgie dan weegt dit wel op vermoed ik.

 

De ruimte waarin we kweken is ook kouder, daarom wordt LED wel uitgesloten stel ik en daar is HPs beter in dan weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een STUK!!!!! goedkoper dan je rokertje in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt !

 

Heb alles gevonden na ellenlang zoeken en er is een nieuw topic over gemaakt. ! Dit mag dus gesloten worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...