Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elpredatoror

200Mg Cbd Per Dag.

Recommended Posts

Goede avond.

 

Ik heb baat bij 200mg cbd per dag.

 

Alleen nu zit ik met de kwestie hoe ik dit zo voordelig mogelijk binnen krijg.

 

Ik heb trompetol gekocht, 40 gr voor 22.50 met 5 % cbd. Helaas bestaat het zakje uit 21 gr zaadjes, 11gr takjes-fan leaves en 8 gram cbd gruis.

 

Wat dus zo goedkoop lijkt blijkt dus duurkoop want je houd effectief maar 1/5e over.

 

Dat betekend 11 euro per dag voor 200mg cbd.

 

Voor nu heb ik dat maar even aanvaard en heb voor de komende 2 weken cbd cocos olie blokjes gemaakt.

 

Dit geeft mij nu de tijd om op zoek te gaan naar een alternatief voor de trompetol want 11 euro per dag is me iets teveel van het goede.

 

Dus als er iemand tips heeft vwb betaalbare cbd dan ben ik heel benieuwd!

 

Gr de predator!

Edited by Elpredatoror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meest betaalbare is toch om zelf te gaan telen.Er zijn ook flesjes olie te koop met 20% CBD, maar de prijs bedraagt daarvan rond de EUR 120.Die zakjes van Trompetol zijn van monoecious hennepsoorten, kunstmatig gefabriceerde rassen die zowel mannelijke & vrouwelijke bloemen hebben, dus hermafrodiet zijn.

Sannie heeft van Underground Seed Collective nu een Turkse variëteit in de shop.Turkse variëteiten staan bekend om hun CBD net als Libanees of de Marokkaanse kif variëteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf telen.

Aan je trekken komen zonder de hoofdprijs te betalen is niet te doen.

 

Focus je niet alleen op CBD, er zit zoveel meer in Cannabis wat goed voor je blijkt te zijn :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die trompetol of iets vergelijkbaars dat moet neem ik aan ook gewoon per baal of big bag te krijgen zijn?!

 

Het lijkt mij dat de prijs flink kan drukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niet, er zit bijna geen thc in en er staan echt mega veel hectare vol met cbd vezelhennep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even naar de trompetol gekeken.... damn... had k al die jaren mn knipafval gewoon voor veel geld kwijt gekund.. beetje tak en blad beetje knipafval mischien de onderste flos topjes erbij beetje malen en schudden..

 

Mischien gewoon een idee om knipafval op te kopen ts ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is je geld ten minste naar een goed doel gegaan; bevechten van idiote rechtszaken :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nog 5 dagen te gaan, dan zijn men 200mg cocosijsblokjes op.

 

 

Weet iemand een adresje waar ik een baal cbd hennep kan kopen? Mag ook in duitsland...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, heb net een uur lopen googlen maar ik heb nog niks gevonden.

 

Italiaanse carmagnola vezelhennep schijnt een hele goede te zijn maar mijn italiaans komt niet veel verder dan carbonara of al dente.

 

Heb even naar de trompetol gekeken.... damn... had k al die jaren mn knipafval gewoon voor veel geld kwijt gekund.. beetje tak en blad beetje knipafval mischien de onderste flos topjes erbij beetje malen en schudden..

 

Mischien gewoon een idee om knipafval op te kopen ts ?

 

Zit teveel thc in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gisteren een adresje in Rotterdam gevonden, http://www.cibiday.nl

 

 

Staan een 4 tal cbd only planten op + keuze uit toppen of blad. Zou eerst even gaan kijken in de winkel voor je online besteld lijkt me.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zelf cbd zou willen kweken dan gaat mijn voorkeur uit naar charlottes web... 16% cbd en 1% thc. Maar dat is een voor een andere keer.

 

Voor nu ben ik op zoek naar een flinke baal cbd hennep... is er dan echt niemand die mij hiermee kan of wil helpen?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb helaas al ervaring met deze joodse zakjes uit rotterdam.

 

Van de 40 gr in zo een zakje is maar 8 a 9 gr daadwerkelijk cbd gruis. Alleen al de zaadjes in het zakje wegen 18 gram!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer :D

Ook als je de toppen besteld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet zo dat we je niet verder willen helpen maar,

 

Enkel cbd houdende hennep ligt niet zo in de aard van het forum (recreatieve gebruikers,...) + het is zo'n beetje een laat het ons een overschotje noemen van de textiel en veevoeder sector,... (er zijn er enkele die het ook gewoon voor de cbd doen) en deze worden dan ook meestal buiten gepland over enkele maanden.

 

Denk dat het daarom een beetje tegen valt om het op dit moment te vinden het merendeel zal al tot een cbd-geconcentreerd product zijn verwerkt en het andere kleine deel zal kwalitatief afwijken van de norm.

 

En persoonlijk heb ik meer vertrouwen in het volledige spectrum van cannabinoïden dan enkel in cbd.

Edited by alkaline
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.apollyon....-olie/pure-cbd/

 

Staat een goede reden in,om de olie zo min mogelijk te verhitte tijdens het verdampen van de alcohol.

Dit KAN dus ook alleen maar met de echte(!) alcohol ,en geen schoonmaakmiddel :whistle:

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitdampen alleen au bain marie om diezelfde reden.

 

Dat is hoe wij het doen.., oja ook met echte alchohol van maar liefst 44 eu de liter.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apollyon = cidibay las ik ergens (RS).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb tot nu toe alleen thc wiet olie gemaakt. Geen cbd wiet olie.

 

Ik koop er zakken met cbd vezelhennep en daar maak ik cbd cocos vet van.

 

Die pure cbd olie is helaas erg prijzig.

 

De 200-250mg cbd cocosvet blokjes die ik nu maak kost me 10 euro per dag.

 

Als ik pure cbd olie zou kopen kom ik op 16 euro per dag uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...