Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Podenco

Sativa Autoflower Aanraden...

Recommended Posts

Na 20 jaar roken en groeien wil ik voor het eerst eens autoflowers zetten. Nou ja willen, ik moet aan de kleine onopvallende buitenplanten in mijn nieuwe omstandigheden. Normaal groei ik Durban Poison (Dutch Passion) en rook ik dat, afgewisseld met tropische buitenwiet uit de shop.

 

Kan iemand me een goede autflower aanraden die geen "zware stone" heeft als effect en die goed klein blijft (maw echt snel autflowerd).

 

Bedankt en met vriendelijke groet,

Podenco

Edited by Podenco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je van de auto durban poison?

 

Is wel een xl auto, ±11weken.

 

Voor een sativa dom autoflower ga je niet minder dan 10weken vinden denk ik.

 

En wat noem je klein? Je hebt de dwergen, medium tot large, en dan de xl :D

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Alkaline, bedankt...de Durban autoflower heb ik gezien, van DP, ik zal er 1 zetten om uit te proberen, maar ik heb nog genoeg normale Durban liggen en wil ook wat anders roken. Het hoeft geen pure sativa te zijn, zolang ze geen zware stone oplevert. Ik zoek een plant die aardig inslaat maar die me niet perse op de bank legt :)

 

Het formaat is belangrijk, de plant moet vol in bloei staan onder de meter, liefst kleiner. Ik heb auto planten gezien die stiekum niet zo auto waren en pas bloeiden bij 1-1,5 meter en dat is hier te groot (ook gescrogd).

Edited by Podenco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel goede ervaringen gehad met:

greenlabel:

auto mary (70cm)

Auto widow (60-80cm)

 

Mac's

auto duckfoot (70cm) heeft wel enorme stealth-bonus ;)

 

Joint doctor:

lowryder #1 (?30cm?geen idee meer hoe klein die was is al lange tijd geleden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Lemon Haze auto van Green House seeds?

 

Og bubble gum van Zambeza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn erg klantvriendelijk, de kwaliteit van de zaden kan ik nog niks over zeggen, ik krijg ze dinsdag binnen en dan ga ik ze testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is in ieder geval iets.

 

Als je een beetje rond leest (icmag) dan zijn er mensen die een hekel hebben aan autoflowers. Het effect zou "leeg" zijn, de high zou iets missen.

 

@Alkaline: wat vond je van je auto mary? Je komt thuis, moe na een dag dingen doen en je wil een lichte joint om te lekker high ontspannen voor het eten. Pak je de pot met de AM of pak je iets anders als het er is?

 

Ik heb een tijd terug wiet (een DP strain en een deense strain) geteeld waar ik nauwelijks high van werd en die me een soort zweverig /gejaagd gevoel gaf. Dat moet ik zien te voorkomen. Soorten die bij mij wel goed vallen (vielen) waren durban, pamir, voodoo.

Edited by Podenco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ik wel meevallen, ben geen ervaren smoker, maar ben van mijn eigen AF nog nooit zo high geworden, maar dat is dan ook de enige zelfkweek die ik heb gesmoked van mezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens, ik ga auto mary en auto WW zetten in de tuin. Ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mary geeft wel een slag in het gezicht als je even niet oplet :D maar de smaak is gewoon perfect, fruitig, fris,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...