Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G-Cheese

Plant Kleurt Paars Einde Bloei

Recommended Posts

dag mede leden

 

ik ben momenteel aant het einde van mijn eerste kweekje, en een van mijn planten is in de laatste dagen helemaal paars aan het verkleuren.

vind ik het mooi om te zien maar hoe komt dit eigenlijk? en is het iets goeds of niet?

het is ook het enigste plantje die helemaal paars is geworden

 

hier fototje

 

gallery_46948_19206_5407583.jpg

gallery_46948_19206_5819558.jpg

 

Tnks alvast!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fosfor

 

fosfor zit in lucifers, dat strijkspul is rood, rode plant fosfor, niets geen ezels nodig :likken:

 

 

als het koud is kan ze ook moeilijker fosfor opnemen en dan krijg je zelfde

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey G-Cheese, geen zorgen, je hebt een purple wiet soort / phenotype wat inhoud dat deze paarse vertoningen kan geven als het einde van de bloei naderd. Dat is normaal. Niks aan de hand dus, zien er prima uit !!

 

Rookze :spliff:

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey G-Cheese, geen zorgen, je hebt een purple wiet soort / phenotype wat inhoud dat deze paarse vertoningen kan geven als het einde van de bloei naderd. Dat is normaal. Niks aan de hand dus, zien er prima uit !!

 

Rookze :spliff:

 

oke tnks zn vermoeden had ik al!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, no stress :)

Kan aan fosfor liggen maar je buds zien er nagenoeg mooi uit. Dus gewoon lekker roken.

Veel succes nog met de laatste loodjes

Als t aan het soortje ligt en je vind het mooi, moet je de laatste 3 a 5 dagen eens ijswater geven. Zal het nog veel meer toonbaar zijn.

Veel purple soortjes worden pas purple als de temp. vrij laag is op het einde van de bloei.

Rook ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Als t aan het soortje ligt en je vind het mooi, moet je de laatste 3 a 5 dagen eens ijswater geven. Zal het nog veel meer toonbaar zijn.

Veel purple soortjes worden pas purple als de temp. vrij laag is op het einde van de bloei.

Rook ze!

 

ja ik heb ze laatst 2 dagen ijswater gegeven en de laatste week de temp ook flink naar beneden gedaan. en vind het inderdaad mooi om te zien dat zn plantje binnen een paar dagen helemaal paars word!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker de kleinste paarse blaadjes eraan laten of slechts gedeeltelijk wegknippen, droogt mooi in je bud en dan zie je het nog wat nadien ook :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...