Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andy65

Bladprobleem What Else? Lol

Recommended Posts

Hi weer

 

ok heb viel gelezen hier over BEDANKT ben er toch niet over uit dus .Heb wat veranderd en over de volgende week nog meer denk ik .

So me vraag is wat doe ik verkeerd.

 

Pinapple crunch is de soort ! Stekken... op plagron light mix . voeding is hesi maar ik heb alleen een keer de max wat in boek staat ze gegeven een keer in week. Voor de rest 2 derdes wat op de pot staat gegeven en door wat te zien is op de photos toch de latste keer 100% voeding gegeven ...5 wkn in de bloei

 

PH en water afloop [uit pot]is goed denk ik tussen 6.5 en 7

 

HELP

gallery_46909_19297_1688372.jpg

 

 

 

gallery_46909_19297_1759909.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water uitloop potjes ph 6,5-7?

Waar heb jij het over?

1 x per week voeding?

Je meet de ec waarde dus niet voor de zekerheid?

ik snap niet veel van jou tekst miss wat proberen duidelijker uit te leggen maak eens een foto van het geheel.

Hoeveel planten heb je?

Hoeveel liter potten

Wat is je temperatuur

Hoeveel watt aan lichf?

Afzuiger?

Geef meer duidelijkheid niemand kan jou hier een antwoord op geven excuses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft in je uitleg.

Je PH is denk ik ook te hoog. Maar dat zal niet de oorxaak zijn

 

PS Ik geloof niet dat je in andere topic heb gezocht naar vergelijkbare situatie. Lol

 

Maar dit is een tekort dat steel tje op die eerste foto is nog paarser als een biet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok heb viel gelezen hier over BEDANKT ben er toch niet over uit dus .Heb wat veranderd en over de volgende week nog meer denk ik .

So me vraag is wat doe ik verkeerd.

 

Stekken... op plagron light mix . voeding is hesi maar ik heb alleen een keer de max wat in boek staat ze gegeven een keer in week.

...5 wkn in de bloei

 

Stek, light mix, 1x id week voeding week 5, reken uit?

Als je zoekt op bladprobleem ipv geef ik wel genoeg voeding kom je er inderdaad niet uit?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe heb ik de Ec waarde niet gemeten, de water die uit de potten komt heeft een ph waarde van tussen 6 en 7 met papier gemeten!!!!

Ik zie de bladeren niet als oorzaak maar wel en duidelijke indicatcie van ,in dit geval , iets niet lekker loopt...

 

Ik heb viel gelezen en dingen veranderd maar ja , een keer lass ik ,dat het kan een te kort en of een te veel zijn van water en of voeding pffff . ok aan de hand van dat had ik stapped genomen HA HA ...... Heb altijd minder voeding gegeven dan wat op de fless staat [ 37ml op 10 ltr soms minder in plaats van 50 ml ].... heb vakker gewonderd of het daar aan lag dus 100% geven dat was FOUT!! grins

 

IK LEES maar soms kom je gewoon niet uit door viel dingen maar ja ik geef toe meestal onzekerheid! BEDANKT IT HELPS!!! xxxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...