Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

alkaline

Van Je Kinderen Moet Je Het Hebben

Recommended Posts

Zoon geeft cannabiskwekende vader aan

 

21 februari 2017

 

“Vindt u het niet beschamend dat uw zoon u moet aangeven bij de politie, nadat hij meerdere keren vroeg om die cannabisplantage op te doeken?“, vroeg de Brugse strafrechter gisteren aan een zestiger uit Zedelgem.

 

Ivan V. werd vervolgd voor de kweek, verkoop en het bezit van cannabis. “Mijn zoon is een volwassen mens. Dat maakt geen verschil”, reageerde de Zedelgemnaar laconiek. Het openbaar ministerie vorderde een celstraf.

 

“Hij besloot aan de vooravond van zijn zestigste verjaardag cannabis te beginnen kweken. Hoewel zijn spul volgens afnemers van slecht kwaliteit was, kon hij toch enkele jaren ongestoord zijn gang gaan. Zijn zoon kwam hem begin 2016 aangeven, toen hij genoeg had van de bezigheden van zijn vader.

 

Bij een huiszoeking vonden we 50 planten”, aldus de procureur. Naar eigen zeggen was Ivan V. wiet beginnen kweken om cannabisolie te maken. “Mijn pijn verzacht als ik dat inneem”, aldus de beklaagde. Vonnis 20 maart. (BBO)

 

http://m.hln.be/regio/zedelgem/zoon-geeft-cannabiskwekende-vader-aan~a14b5a1f/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinderen gebrainwasht door de staat.Vroegah had je in de VS het DARE programma olv Nancy Reagan.Hele gezinnen werden uit elkaar gerukt, maar dat bij deze man zijn zoonlief erin is blijven hangen.

Nu zit die man depri achter de geraniums met tralies dankzij zoonlief, maar ja die krijgt ook nog wel bezoek van Karma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...