Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietsurfer1

3X 1000 Watt Ocl Icm Dimlux Maxicontroller Eror

Recommended Posts

Beste lieve mensen,

 

Ik heb zojuist nieuwe ruimt ingericht met 3x 1000 watt OCL. Krijg nu de melding "INIT" op de display van mijn maxicontroller. Telkens doet de maxicontroller ook de tijd restten ??????

 

Heb meer goede ervaring met de maxicontroller.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem contact op met OCL want die bevelen de combi aan.

 

In de handleiding Dimlux komt initialise voor en dat heeft betrekking op een USB stick en datalog gegevens opslaan.

Als een USB stick onjuist verwijderd wordt kan er best wat raars gebeuren (lees controller in loop) maar het kan ook een verkeerd signaal zijn vanaf de OCL's wat iets triggert, daarom 1st naar OCL en dan onderbouwd met OCL aangeeft naar Dimlux als het via OCL al niet op te lossen is :rolleyes:

 

Ik weet niet hoe je de hele Dimlux controller een complete reset geeft, dat zou ik gaan proberen te achterhalen en uitvoeren omdat vaak (computers) een herstart van het hele systeem met de waarden zoals het ooit was de boel wel weer aan de gang krijgt, veilige modus windows zegmaar ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou gewoon dimlux kopen zijn net zo duur als ocl haha, of die gravita imitaties lijken mij ook wel oke

denk dat je inderdaad het beste contact kan opnemen met ocl, denk dat er niet veel mensen zijn die deze lampen gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt niet aan de Maxi-controller heb die zojuist aangesloten op een Dimlux 600 watt en werkt gewoon prima...

 

 

Heb al contact opgenomen met OCL , hun zeggen dat het aan de Maxi-controller ligt>!? yeah right.....

 

Ga ze in de ruiling gooien want dit is niks .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als OCL nu nog niet zelf een controller heeft (OCL was er vorig jaar voor de zomer al als het niet het al 2015 was)

een Dimlux controller aanbeveelt en dan bij storingen terug verwijst naar Dimlux want het is hun controller is zeer bedenkelijk, wie beval er ook alweer aan en heeft dus uitgebreidt getest en zal dus ook moeten/kunnen supporten op de combi OCL toch?

 

Dimlux zou je eigenlijk eens moeten benaderen dat OCL op deze manier hun controller en Dimlux in een 'beetje' verkeerd daglicht zet.

Misschien doet Dimlux er wel een mail uit gaan dat verkoop van de combi problemen geeft en verkopers (die ook maar volgen wat OCL stelt) combi verkoop wel uit hun hoofd laten?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je inderdaad je zou denken dat ze wel uitgebreid onderzoek hadden gedaan en dat het wel zou werken allemaal??? Maar helaas....

 

Heb meer ervaring met Maxi-controller i.c.m Dimlux en werkt altijd prima. Dus snap helemaal niet waarom het zo moet zijn.

 

Ga morgen weer bellen met de GS en de eigenaar vind dat ik ook gelijk heb. De vertegenwoordiger zei dat ze helemaal compleet deden samenwerken met de controller. Dus zo heeft hij het ook aan mij verteld.. Dus ik heb het zo gekocht, maar ik wil nu gewoon 3x 1000 watt hebben ipv hoop ellende. Zit nu ook eind van het voorgroeien op 18/6 dus mag er wel snel gewisseld worden denk ik zo.

 

OCL heeft gezegd dat hun controller nu op 3 maart uitkomt. Maar die datum is al 3x gewisseld in een maand. Opzich snap ik het wel alleen heb er niet meer zoveel vertrouwen in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je inderdaad je zou denken dat ze wel uitgebreid onderzoek hadden gedaan en dat het wel zou werken allemaal??? Maar helaas....

De vertegenwoordiger zei dat ze helemaal compleet deden samenwerken met de controller. Dus zo heeft hij het ook aan mij verteld..

 

OCL heeft gezegd dat hun controller nu op 3 maart uitkomt. Maar die datum is al 3x gewisseld in een maand. Opzich snap ik het wel alleen heb er niet meer zoveel vertrouwen in.

 

En dat is vast ook ter plekke getoond door de vertegenwoordiger dat het werkte :dribble:

Misschien dat het met de 1e controller van Dimlux wel allemaal werkte, heb je wat aan met de new and improved EVO 1.2 in huus :icecream:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet eens getoond in de GS, het is gezegd dat hij volledig samenwerkt met de Maxi-controller. Aanstaande maandag komt hun eigen controller binnen en kan ik hem direct gaan gebruiken. Misschien wel handig dat ik dan gelijk een topic aan maak zodat jullie kunnen mee genieten :-)

 

Ik ben benieuwd. Anders ruil ik alles wat ik van ze heb :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet eens getoond in de GS, het is gezegd

 

Van horen zeggen gaat wel vaker op in de Cannabusiness, zie post na post op een forum :ph34r:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...