Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henk010

1X Shackzilla - Sannie's Way - 4X Cxb3590 3500K / 200W - Lst

Recommended Posts

Goedemiddag WF!

 

Na een kleine absentie (en heel wat forum lurken :P) gaan we voor de tweede ronde, dit keer is het de beurt aan Shackzilla.

 

De opstelling is hetzelfde als de vorige keer en met de opgedane kennis van de eerste ronde hoop ik op een nog beter resultaat. De Sugar Punch van de vorige keer was uitstekend dus als de kwantiteit nog wat opgeschroefd kan worden ben ik al heel gelukkig :D

 

De opstelling:

 

Secret Jardin DS60

4x Cree CXB3590 3500K LED a 200 watt

Plagron Light Mix

Sannie's starterspakket

 

De vorige keer gaf ik in het begin veels te veel water, dus daar hebben we van geleerd. Ook leek de plant de eerste weken teveel N te krijgen (donkergroen), dus ik ga het met een buffertab minder doen.

 

Verder ben ik me in gaan lezen over LST en tot de conclusie gekomen dat de kweektijd omlaag kan door de plant iets minder hard te mishandelen, dus ik wil de plant 1x (max. 2x) toppen en dan gewoon platbinden zodat er niet teveel stress is. Ook wil ik de plant iets meer laten groeien voor ik de klok omzet, want de vorige keer was de tent nog niet echt vol.

 

Het zaadje ligt momenteel te ontkiemen, als er wat te zien valt volgen de foto's ;)

 

Tot de volgende!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Once you go LED... :P

 

Blij jullie weer te mogen verwelkomen! Zag dat het bij jou even verkeerd was gegaan Jay, maar goed om te lezen dat je weer back in the running bent. Mooi armatuurtje ook, bij mij hangen ze nog steeds aan draadjes xD

 

Gaat bij jou ook niet verkeerd Skittle! Die Mars heeft het beter gedaan dan ik had verwacht! En dat meccano idee... geniaal. Ik ga ook eens op zolder kijken want dat gaat prima zo te zien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds niet best bij mij Henk, maar komt uiteindelijk wel goed! Waar blijven jou schatjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds niet best bij mij Henk, maar komt uiteindelijk wel goed! Waar blijven jou schatjes?

 

Och och Jay, zelfde hier man... (beetje laat :P)

 

Weet niet of ik die zaden gewoon heel slecht heb bewaard of dat ik het door een te grote pot verziekt heb, maar de Shacks zijn allemaal niet/half opgekomen en doodgegaan. Zelfde met de Killing Fields :'(

 

Besloten toch weer opnieuw te beginnen, heb nu een Tangerine Dream van Barney's staan, kwam snel op en doet het nu goed, tweede set echte bladeren zitten eraan! Binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken voor dat verslagje.

 

Hoop dat het bij jou inmiddels ook beter gaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henk, daar ben je eindelijk weer :lol: . Tangerine dream is een zeer mooi soortje! Ik heb het aardig op de rails en kloot lekker aan. Ben benieuwd naar de foto's.

 

Gr Jay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...