Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikert

Goddelijke Wiet, Vieze Wiet Coffeeshops, Welke Wiet/zaadjes Halen?

Recommended Posts

In de budha in Delft verkochten ze eerst 'Spijker Bubble' deze was heel lekker zoet en de beste wiet die ik ooit geproefd heb, iedereen vond hem lekker want hij was altijd op. hij had heel veel donker bruine haren en rook een beetje kazig. vorig jaar ergens hebben ze de lekkere bubble vervangen met een vieze voor de zelfde prijs 11 euro per gram. voor de rest was alle andere wiet in de shops in delft echt smerig vergleken met die spijker bubble. alle andere wiet was scherp in de keel, geen lekkere smaak, heel klein beetje stoned. ook de wiet die ik zelf kweekte.

dus ik dacht dan ga ik ergens anders bubblegum zoeken, ik overal bubblegum kopen in Den haag en Rotterdam bijna alle shops wel gehad. Bubble kush, bubble cheese, Og x bubble, dyna x bubble , sweet bubble, black bubblegum, white bubblegum, 10 x normale bubblegum.

maar allemaal nog steeds bij lange na niet zo lekker als die spijker bubbel, want die was echt goddelijk lekker.

 

Het aanbod is zo groot, maar het meeste is allemaal smerige meuk en het roken niet waard. kan nog beter gras roken, zelfde effect.. ze zouden sommige van die wietjes die ze voor 12 euro per gram verkopen eerst eens zelf moeten proeven voordat ze er 1 kilo van inkopen.

wat ik nu rook is ultra lemonhaze en van die vind ik alleen de eerste van de dag echt lekker, of als ik flink wat gedronken heb,.

 

??????weet iemand welke bubblegum ik het over heb? ???welke zaadjes??? (er zijn zoveel soorten) Ik zal als ik uitgevonden heb hoe, een oude foto uploaden van mijn laatste dikke bubblegumtop op een stokje.

50 euro beloning voor degene die weet welke wiet/wietzaad dat is( eerst proeven)

misschien ligt het wel aan mij en ben ik me smaak voor wiet verloren ofzo,

of de 'man' die deze spijker bubbel kweekte was helemaal geen man, het was een god, kweek-god.

want hoe kan het nu dat maar een man zo'n lekkere wiet maakt die nergens anders te krijgen is, de naam 'spijker' bubble doet me denken aan het klieven van de plant, en dat er dan extra smaak komt door de terponoiden enzo.

lekkere smaak is toch wel belangrijk in je wiet, iemand die weet hoe je zo'n goddelijk lekkere wiet maakt?? waar je ook zo stoned van word????

 

 

en nu vraag ik mij dus ook af of dat in andere steden ook zo is dat de wiet allemaal niet te roken is( scherp in de keel, geen lekkere smaak, niet stoned) ?????

En of iemand de spijker bubbel wiet kent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet werd die wel in spijkenisse gemaakt.. vandaar spijker bubble :) hier is ooit helleskunk verkocht was ook een top wietje daarna nooit meer gezien..

Maarja das met zoveel wietjes van eind jaren 90.

 

Suc6 met je zoektocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is ooit helleskunk verkocht was ook een top wietje daarna nooit meer gezien..

 

Dat kwam uit Hellevoetsluis!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken je m fth ?

 

Werd zelf her en der beweerd dat er lsd aan meegevoert werd :):)

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar had ik nog niet aan gedacht spijker voor spijkernisse. Heb weer een nieuwe lead in me investigation :P heel er bedankt, ik ga zometeen gelijk ff Googlen op spijkernisse en shops, en ga zeker ff naar spijksrnisse Misschien dit weekend al.

 

 

@agent Orange, ken geen 'm fth'wat is dat ??wiet met meth?

Lsd metwiet, zou ook best kunnen dat ze een of andere drugs poeder er overheen doen ja, heb nog nooit iets van pillen gedaan dus zou niet weten hoe het voelt. Maar ben wel helemaal geobsedeerd met die bubble dus zou zomaar kunnen xD ik zei tegen vrienden weleens voor de grap dat er misschien wel meth in zat dat hij daarom zo lekker was. En miss is het wel echt zo xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal inderdaad de naam van de locatie geweest zijn maar kun je niet navraag doen in de shop er moet toch iemand ergens in de keten verstand van zaken hebben wie wat waar vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry was ff aan het worstelen met foto's xD

Ja toen hij opeens anders was die spijker bubblegum heb ik een paar keer aan ze gevraagd of het een andere bubblegum was maar ze zeiden alle twee dat het gewoon dezelfde is. Heb die man dezelfde foto laten zien en gezegd zo zag hij er eerst uit met veel bruinen haren en compact. Toen was hij stil.ik Denk dat ze dat ook liever niet zeggen wie het maakt of waar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben niet de enige opzoek naar de echte bubblegum. In dit oude topic van wietforum staat een link naar

http://www.mrnice.nl/forum/4-talk-shantibaba-mrnice/5198-origin-bubblegum.html

 

http://www.wietforum.nl/topic/110166-bubblegum-wie-weet-me-te-vertellen-waar-de-echte-bubblegum-voor-moet-staan/page__hl__%2Bzoet+%2Bbubble__fromsearch__1

 

Heb weer wat te lezen vanavond.

 

Bedankt voor de hulp/reacties

 

Had een behoorlijk groot verhaal getypt :')

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegt niet zoveel natuurlijk... wie zegt dat jij de "echte bubbel" had? Wiet weet was die wel gekruisd.. of gewoon een populair naampje aangegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil tussen de: ik kweek met liefde, of ik kweek voor de poen". Dat proef je :D.

 

Wat mij nu echt opvalt sinds ik het zelf maak. De smaak is veel voller en vetter. Zat laatst met een maat lekker te föhnen. Eerst eigen wiet toen een shop joint. Die laatste, daar zat geen kraak of smaak meer aan. Toen was ik wel een beetje trots natuurlijk. Dat is volgens mij gewoon echt het verschil tussen brood en liefde kwekers. Tijd is geld, maar tijd is ook smaak.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft niet alleen met liefde te maken hoor ...

Daarentegen zo vaak gehoord " die wiet lijkt helemaal niet op koffeeshop wiet zal wel bagger zijn :) " tot dat ze dr 1 tje roken dr zijn zoveel mensen die alleen roken wat de broodkweker maakt..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soortjes van vroeger terug vinden is zga onmogelijk, helemaal nadat " we noemen het bubble want " begon ipv beestje bij de naam noemen.

Veel genetica lijkt uniek maar blijkt een of andere gelukkige cross te zijn, Nirvana was erg succesvol in dat soort zaadjes, misschien dat je, wow dat klinkt raar zeg, daar succes hebt als ze nog bubbelgum verkopen want het is wel old skool hoor.

 

let ff op de spelling hier..

ik had ooit bubbelgum en ja dat was best wel alleen jammer dat het maar 1 vd 5 vrouwtjes die uit de zaadjes kwamen was en amper opbracht

 

Klik

 

geen smoke report van mij overigens :innocent:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 Jaar geleden kwam ik meestal in denhaag om te shoppen, weet dat er toen ook Spijker in het assortiment zat, kan goed een mooie kruising wezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ooit AK47 gedraaid. Dat was precies Hubba Bubba. Misschien zoek je dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb lopen zoeken op Spijkenisse maar daar hebben ze geen shops meer aleen green spirit maar die is gesloten.

 

@theweb, weet je nog welke coffeeshop het was?

 

@ nirvana zaadjes zal even kijken op de site, zat ook te denken aan sweet bubbel van dutch headshop veel goede reacties.

 

@ ponix; ak47 hadden ze tijdje geleden hier ook was niet veel bijzonders, geen lekker smaak ofzo. Ik denk dat het echt gaat om Hoe de kweker de planten verzorgd enzO. Misschien in aarde inplaats van steenwol. Misschien is dat de vieze smaak van de coffeeshop wiet de wortels in de steen wol, steen wol smaak. Niet dat ik ooit steenwol geproefd heb. Maar miss heeft het invloed op de smaak.

 

@ Pablo coffeeshops diefstal zoiezO, 12 euro per gram kwekers krijgen miss 5 Europa per gram?? En het meeste is echt smerig, ze moeten aleen de goeie shit verkopen..

 

Normaal stem ik niet maar word stemmen op D66 vera Bergkamp wil wiet kweken legaliseren misschien komt dan eindelijk alleen de goede en lekkere wiet in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D66 is een wolf in schaapskleren en wil alleen legaliseren voor de grote jonges, maar niet voor de hobby kwekers thuis.

 

VNL is de enige partij in NL die het wil 'legaliseren'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D66 is een wolf in schaapskleren en wil alleen legaliseren voor de grote jonges, maar niet voor de hobby kwekers thuis.

 

VNL is de enige partij in NL die het wil 'legaliseren'.

 

 

Ik Weet er ook niet heel van af, alleen op het nieuws een beetje gelezen. zal eens kijken bij vnl, maar niet zo,n bekende partij. die hebben miss niet zoveel invloed ??

Heb altijd mh wel het gevoel dat mijn stem dan toch niks uit maakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig zijn ivo opstelten en vd steur in ieder geval weg. Daar komt voor niemand iets goeds van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesse klaver is een oboema-imitator inclusief speeches en handgebaren 100 % .

die dochter van oboema rookt ook jonkoos mischien dat jesse er wat losser tegen over staat .

mark vind wiet tering tiefus pleur op joh zooi .

en dan zit je nog met wat vind brussel er van .

 

shopwiet vind ik niet vertrouwd om te consumeren .

vanwege dat je niet weet welke bestrijdings middelen gebruikt zijn .

en je weet niet waar het mee verzwaard is .

kan glasgruis zijn of siliconenpoeder .

alles wat een zieke ziel kan verzinnen kan in wezen als verzwaringsmiddel worden gebruikt dat is het enge er aan .

 

 

vroegah sneden ze ook wel es een autobandje op een pond hash .

of een stuk gedroogde kamelekak er bij door yammy .

 

dus dan moet je gewoon zelf je rookertje fabericeren .

op laatst niet teveel voeding meer en goed curen dan is de smaak altijd pikko bello .

en op aarde smaakt altijd lekkerder .

op de maan weet ik niet daar ben ik nog nooit geweest .

en coco is maar zozo .

dan is de smaak net wat vlakker .

 

tsja en bruin ?

hoe ouwer de wiet hoe bruiner die word .

ik heb die pica die niet zichtbaar is omdat ie niet via de galerij geplaatst is toch maar ff aangeklikt .

ik zie der niet veel geks aan .

is gewoon een vroeggeoogst hydrotopje wat ze ietwat kort en macinaal getrimd hebben .

:vape:

ps ;dat klieven heb ik ook veel gedaan maar merk weinig verschil .

dat de smaak van gekloven lekkerder is dan van ongekloven is me nooit opgevallen .

want mij was verteld dat de plant na een klieving zichzelf met extra hars gaat bedekkken tegen uitdroging van wege de kloof .

over terpoinides is me nooit wat verteld maar dat zou heel goed kunnen .

van oorsprong is het afkomstig uit indonesie .

daar steken ze een kris door de stam en dan afbinden .

ik ben zelf nog naar een winkel geweest om me een kris aan te schaffen .

maar die man achter de toonbank heeft me omgeluld om er niet 1 te kopen .

nooit aan krissen komen heeft ie me gewaarschuwd .

daar kunnen ongelukken van komen .

dus heb ik me maar bedacht .

dan maar met het zwitserse zakmes want die doen niet aan stille kracht die lieden .

horen niet bij europa en je hoort en ziet ze nooit .

en je mag er ook kweken geloof ik .

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal stem ik niet maar word stemmen op D66 vera Bergkamp wil wiet kweken legaliseren misschien komt dan eindelijk alleen de goede en lekkere wiet in de shop.

 

Sterk argument... :rtfm:

Maar als je het leest, zijn we met die plannen alleen maar verdere mee van huis.

Als het er uberhaubt van komt :whistle: :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mac klieven moet je midden in de nacht doen, als ze slapen en van niets weten, de dagen erna moet je ze afmaken omdat ze dan gillen van de pijn :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt dat echt zo HP?

 

Ik heb er wel eens wat van gelezen, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...