Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EldoSmoker

Geen Flower Stretch...

Recommended Posts

Ben een 3tal weken geleden begonnen met men plantjes in flower te zetten (12/12), nadat ze ongeveer een 2tal maand geVeged hebben..

  • De White widow (RQS) is begonnen met een hoogte van 20cm
  • De blue mystic (RSQ) een 25cm.

Na wat gelezen te hebben zouden deze soorten toch wel meer moeten stretchen in flower...

 

grow in cm (pas na 1 in veg beginnen te meten)

 

Voor de rest zien ze er super gezond uit, geen blad verkleuring en geen crispy bladeren.

 

White widow  3 weeks flower total

Blue mistic 3 weeks flower total

 

Weet niet of dit normaal en/of goed is ?

 

Groetjes

Eldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had toch een beetje meer verwacht, heb een 2 maand geveged (wat toch boven het gemiddelde is?) ze zijn wel beide getopped dus misschien was dat wat teveel stress ? als ik lees over deze plantjes (WW en blue mistic) worden ze toch altijd groter dan wat ik nu heb. Ze groeien toch onder een 300W LED

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Na wat gelezen te hebben zouden deze soorten toch wel meer moeten stretchen in flower..."

 

Nee hoor.

 

Verder; je neemt nogal de tijd voor een en ander.

No offence, doe ik ook.

Afgebeelde plant(en) zien er gezond uit hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

met twee maanden veg heb je ook volwassen plantjes, die hoeven niet meer te stekken ;)

 

hoe veel watt trek je werkelijk uit de muur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja k, maar mijn white widow is maar rond de 40cm.. weet niet waarom die zo klein is gebleven :( als ik foto's zie hebben we allemaal plantjes van om en bij de halve meter tot een 1m.. Weet niet echt hoeveel W ik uit de muur trek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor lamp, led dus?

 

40cm is toch ook prima, als dat ding een meter hoog is, met 20-40 tot de lamp, is het verschil hoofd top - lage top 120 centimeter, 120cm aan lichtafstand verspilt, voor noppes, heb je alle toppen 20-40 van de lamp, heb je enkel en alleen hoofdtoppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk gaat t niet om de hoogte van de stam.. maar om het aantal internodes.

Je kan een stam van een meter hebben met 5 internodes . Maar ook een stam van 50 cm kan 5 internodes hebben ... geef mij dan maar t korte plantje ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...