Ga naar inhoud

Balkon Kweken 2017 Super Budget Kweek Hoog Action Gehalte

47 replies to this topic

#41 alkaline

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 729 Posts:

Gepost 03 maart 2017 - 14:54

@kachel,
Met autoflower zou ik toch wachten tot mei hoor deze soort heeft net het meeste baat bij het langer aantal licht-uren voor kwaliteit/kwantiteit.

Denk dat de stress bij reguliere minimaal is bij de langzaam langer wordende dagen. (Zolang er spraken is van minimaal ±15uren licht momenteel zitten we op ±11u)

Reguliere voor buiten (als je bomen wil kweken of gaat verduisteren) hebben dan weer voordeel aan een onder kunstzonnetje te worden opgegroeid tot de heiligen zijn gepasseerd.

#42 Kachel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 247 Posts:

Gepost 03 maart 2017 - 17:48

Bekijk Post alkaline, op 03 maart 2017 - 14:54 , zei:

@kachel,
Met autoflower zou ik toch wachten tot mei hoor deze soort heeft net het meeste baat bij het langer aantal licht-uren voor kwaliteit/kwantiteit.

Denk dat de stress bij reguliere minimaal is bij de langzaam langer wordende dagen. (Zolang er spraken is van minimaal ±15uren licht momenteel zitten we op ±11u)

Reguliere voor buiten (als je bomen wil kweken of gaat verduisteren) hebben dan weer voordeel aan een onder kunstzonnetje te worden opgegroeid tot de heiligen zijn gepasseerd.

Ja snap ik, daarom gooi ik ook een ronde vanaf mei. Maar nu ga ik alvast voorgroeien en dan in de bloei naar buiten, want dan kan ik 2 rondes draaien. een extra ronde is alleen maar extra. Verwacht dan ook geen top autoflowers maar wel hopelijk wat opbrengst

#43 Harry van de bu

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 92 Posts:

Gepost 03 maart 2017 - 20:34

Ben gezegend met een mooie hobby ruimte waar de soortjes nu al lekker aan t groeien zijn !!!! Daar gaan zeer binnenkort overal stekken van getrokken worden !! Bloei het hok af en maak dan mijn keuzes pas ben dus al gauw een week of 9 verder voor er regulier spul op het balkon gaat !! Heb momenteel wel iemand die me mischien wat nieuws gaat schenken (auto) en die gaan lekker voor t raam alvast mocht ik die gaan krijgen

#44 Harry van de bu

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 92 Posts:

Gepost 18 maart 2017 - 09:19

Kleine update op deze regenachtige zaterdag ! Heb ondertussen van 3 soorten stekken gemaakt ! Silver haze strawberry gold en og kush deze staan nu rustaaghh worteltjes te maken onder 2x36 watt tl in een action stekkenbak a 3 eurie ����

#45 Harry van de bu

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 92 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 10:18

Geposte afbeelding hier het jonge grut wat het voor een groot deel moet doen dit jaar !! Uiteraard een lowbudget stekkenbak van de action �� blijft lekker de aankomende maand hier een beetje staan tot ik denk dat het naar buiten kan ���� aankomen weekend nog maar eens rondje action doen voor wat hydrokorrels en wat andere hebbendingetjes ��

#46 Like

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 34 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 11:45

Vergeet de Lidl ook niet ;)

#47 Harry van de bu

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 92 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 13:34

Wat hebben ze nu bij de lidl dan ???

#48 Kachel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 247 Posts:

Gepost 21 maart 2017 - 20:24

Bekijk Post alkaline, op 03 maart 2017 - 14:54 , zei:

@kachel,

Probleem is alleen dat ik 2 rondes wil draaien. Kan wel 1 ronde van 5 af's doen in mei. Of eentje tot mei, en eentje vanaf mei? Heb ik die optimale ronde + alleen maar extra.