Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Na Val, De Leugens Van Ard V.d. Steur

Recommended Posts

Doede, ik bedoel op geen enkele manier je te beledigen of je in discrediet te brengen of te disrespecteren op elke wijze, maar je hebt het meeste aan woorden die gesproken worden die recht voor de raap zijn, dus dat ga ik doen.

 

Word je er nou nooit moe van om zo te blazen tegen een muur die niet omver te krijgen is? De enige mensen die het langst overleven zijn hen die in het diepste geheim opereren.

 

Het beste offensief tegen bepaalde regel en wetgeving is om deze totaal te negeren zoals de rest van ons.

 

Je gaat het niet veranderen. Ookal staan met 10 miljoen mensen. De machthebbers worden met de dag rijker en rijker en die laten zich het kaas niet van het brood vreten omdat er een Doede in de rondte loopt te blazen.

Ze lachen en blijven lachen en dat komt omdat er gasten zoals jij het meeste van je tijd verspillen aan een strijd die bij voorbaat verloren is.

Zei die geen strijd voeren en gewoon doen hebben gewonnen.

Denk je nou echt dat hun gehoor aan jou gaan geven? Natuurlijk zijn er veel mensen het eens met je en je standpunten en je hebt hier en daar je punten, maar op je sandalen gaat niemand jou serieus nemen dat zijn de feiten helaas.

 

Als je strijd wil voeren, zet ergens anders zo'n kas als dat je had en vol donderen die hap.

Wil ik nog wel samenwerken met je ook!

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

...op je sandalen gaat niemand jou serieus nemen dat zijn de feiten helaas.

 

Ook schoenen met vierkante neuzen moet je niet doen.

 

mw2.jpg

 

Persoonlijk vind ik dat Doede beter op blote voeten kan gaan lopen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben blij dat iemand als doede zn nek uitsteekt voor de liefhebbers van het kruid .

en er zijn maar weinig die dit durven .

dus we kunnen er wel de gek mee hebben maar dat is weglachen .

en weglachers regeren dit land .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat doede best goede argumenten heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...