Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G Chronic

Kweektent 60X60X150

Recommended Posts

Hallo iedereen.ik zou een nieuwe kweek beginnen met een tent 60x60x150.mijn vraag is hoeveel planten passen daar in?en als ik mijn voeding geef Canna (bio-vega en bio flores enz...)moet ik deze iedere dag mee geven met mijn water of 1x in de week of 3x???alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er zelf 4x 11 liters inzetten, en dan ivm je hoogte de boel redelijk laag proberen te houden dmv knakken en toppen.

 

Maar 1 plant op 60 liter kan ook, dan kun je wat langer voorgroeien bijv. en de plant gaan scroggen.

 

De grond heeft meestal voeding voor 3 weken, daarna kun je rustig met voeding beginnen, vaak wel in halve doseringen.

 

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx for the reply.maar wat is het nut dan van die bio vega (groei)als ze maar max 3 weken een groeifase mee maken en er voor 3 weken voeding in mijn grond zit??is dit dan over bodig??en ook ik koop mijn zaden per 5 stuks.kan het kwaad om die 5e er ook bij te plaatsen.maar dan in wat kleinere potten te steken?of is 4 het maximum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alle grond is hetzelfde voorbemest en veel mensen hergebruiken hun grond of waarderen deze iets op, dan kun je wel bijvoeden.

 

Die 5e zou ik mee ontkiemen als reserve, 4 stuks komt gewoon beter uit op die oppervlakte. 1 plant meer gaat door gebrek aan ruimte nauwelijks meer opleveren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

K thx.dan had ik nog een vraag.ik zou voor als m'n HPS lampen uitgaan.een IR lamp willen bijhange (om mijn temp. Op peil te houden)kan dat geen kwaad voor de planten dat ze IR licht krijgen terwijl het pikke donker moet zijn?of hang ik deze beter buiten de kweektent?de kweektent staat immers in nog een groote schuifkast (die geïsoleerd is.)heb gwn geen zin om mij blauw te betalen aan een elektrisch kacheltje.dus drm lijkt het mij ideaal om zo'n IR lamp te gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...