Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Agrariër

Dus In Feitte Zouden Ze Dit Algoritme Kunnen Inzetten Bij De Opsporing Van Hennepteelt, Of Niet?

Recommended Posts

Hoi Agrariër.......Op zich is mij dit niet onbekend. Door langdurig te meten op een installatie is een plantage vrij makkelijk te herkennen. Niet alleen aan het stroomverbruik, maar ook door constante en terugkomende schakelmomenten, type en soort van de belasting en de vervuiling die dit meebrengt. Vooral bij het uitrollen van de slimme meter zou dit eerder mogelijk zijn. Denk alleen niet dat je kan zeggen als ik dit type verbruik zie heb je een paar planten staan. Ik zie dit dus niet als betrouwbare opsporing. Misschien wel als ondersteuning van een vermoeden, maar lijkt me erg ver gezocht.

Ik zie meer in andere mogelijkheden die commercieel geschikter zijn voor een toepassing zoals deze. Een voorbeeld is dat je koffie apparaat herkent dat je opstaat zodat de koffie al klaar staat zodra je de keuken in loopt. (herkenning wekker en bedlamp)

 

Een hoog energie verbruik zegt natuurlijk niets, zolang er maar betaald word zal er niemand klagen. Er zijn mensen met elektrische vloerverwarming, grote boilers, sauna en whirlpools, tropische aquariums en een combinatie van ......... en ga zo maar even door.

 

Mooie techniek, voorlopig zie ik hier geen gevaar in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...