Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaceKees17

Schakelbord En Maxi Controller

Recommended Posts

Ik zat samen met een maat van mij een joint te roken, en dit leid altijd tot diepgaande discussies. Hij vertelde dat wanneer je een Dimlux maxicontroller in je setup verwerkt zou hebben dat deze geen schakelbord nodig zou hebben. Het apparaat zou de functies van een tijdschakel klok, en een relais vervangen.

Op internet staat dit ook vermeld bij de product informatie. Een plug and play gebeuren. Is dit product werkelijk zo goed? Wat vinden jullie van dit apparaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat samen met een maat van mij een joint te roken, en dit leid altijd tot diepgaande discussies. Hij vertelde dat wanneer je een Dimlux maxicontroller in je setup verwerkt zou hebben dat deze geen schakelbord nodig zou hebben. Het apparaat zou de functies van een tijdschakel klok, en een relais vervangen.

Op internet staat dit ook vermeld bij de product informatie. Een plug and play gebeuren. Is dit product werkelijk zo goed? Wat vinden jullie van dit apparaat?

 

De nieuwe gavita's in combinatie met een controller (EL-1 of EL-2) kan dat ook mee, werkt perfect, geen tijdsklok meer nodig , alles wordt gestuurd door de controller en nog een hoop extra functies (auto-dim temperatuur, sunsite sunrise (handig laatste weken om toprot te verkomen) , relais heb je in principe niet nodig, lamp kan gewoon in een stopcontact , alleen is het altijd veiliger om extra af te zekeren.

 

Mammoth heeft onlangs zelfs een speciale tent gemaakt speciaal voor de gavita 1000 en alles voorzien voor controller etc (G1 en G2) , zou hiervoor gaan als je met een tent wilt werken , rook ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ff stoeien met de instellingen maar dan heb je idd ook wat, helemaal als je eea verder automatiseert met compatible lamp/EVSA en temp voeler.

 

Gavita doet geen zaken meer in NL, bedenk goed of je dat wel aan wilt schaffen ivm beroep doen op oa garantie, prijs van dit soort apparatuur is niet misselijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in Spanje, hier zijn ze vlot leverbaar en garantie heb ik nog nooit nodig gehad, werken altijd (de DE versie 1000w of 750w)

 

Ik zit in Spanje, hier zijn ze vlot leverbaar en garantie heb ik nog nooit nodig gehad, werken altijd (de DE versie 1000w of 750w)

 

of misschien even naar Uk : http://drgreens.co.uk/product/gavita-mammoth-elite-tents/

 

Ik zit in Spanje, hier zijn ze vlot leverbaar en garantie heb ik nog nooit nodig gehad, werken altijd (de DE versie 1000w of 750w)

 

Ik zit in Spanje, hier zijn ze vlot leverbaar en garantie heb ik nog nooit nodig gehad, werken altijd (de DE versie 1000w of 750w)

 

of misschien even naar Uk : http://drgreens.co.u...th-elite-tents/

 

http://drgreens.co.uk/product-category/grow-lights/grow-light-kits/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf twijfelde ik tussen Gavita en Dimlux

Hier ergens op het forum zijn mensen die welleens een storing hadden met de Dimlux. En Gavita leverde niet meer. Daarom toch maar gekozen voor de Dimlux.

Het betreft de oudere versie van Dimlux, die zijn trouwens uit het assortiment want ik zie alleen nog de korte brede ballast en de 1.2 controller. Volgens mij doen deze het wel gewoon. Dimlix is wel duur in aanschaf maar dan heb je ook wel wat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf twijfelde ik tussen Gavita en Dimlux

Hier ergens op het forum zijn mensen die welleens een storing hadden met de Dimlux. En Gavita leverde niet meer. Daarom toch maar gekozen voor de Dimlux.

Het betreft de oudere versie van Dimlux, die zijn trouwens uit het assortiment want ik zie alleen nog de korte brede ballast en de 1.2 controller. Volgens mij doen deze het wel gewoon. Dimlix is wel duur in aanschaf maar dan heb je ook wel wat :)

 

Mooi spul inderdaad. Ik denk vrijwel alle storingen in het verleden dat die zijn verholpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...