Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

1 Keer Og Cheese Fem (Green Label) Just For Fun.

Recommended Posts

Eigenlijk ben ik een buitenspelert, maar begin het kweken erg te missen. Naast de reeds uitgekozen zaadjes voor de aankomende buitenkweek, had ik ook nog een OG-Cheese nootje liggen, deze is ontkiemd op 9 december en staat sinds 11 januari op 12/12.

Ze staat in een HS80 (80x80x160) tentje onder 150 watt t-neon, in een 11 liter pot met lightmix, buffertabs, schimmels en bacto.

 

Het is een spontaan experimentje voor de lol en natuurlijk om te leren, ze is een paar keer getopt en ben haar aan het manipuleren om egaal te groeien. In het tentje staat alleen een ventilator en verder niets, ga gewoon kijken hoever ik kom, vriezen we dood, dan vriezen we dood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46030_19237_2020913.jpg

 

gallery_46030_19237_231159.jpg

 

gallery_46030_19237_3213107.jpg

 

Fijne avond en tot laters!

 

Red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg

 

ik gebruik ook alleen ventilator geen verwarmingselementen

en die van mij gaan ook niet kapot al hoewel ik wel op zolder zit en de warmte omhoog trekt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat je tentje buiten dan? :whistle:

 

jammer dat je niet de 80cm vol groeit :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had de ruimte graag vol gegroeid Huff, alleen dan kom ik met tijd in de knoei. Als ze het überhaupt haalt, moet ze toch echt derde week maart om, want dan ga ik voor een paar weekjes naar spanje

 

Tentje staat in een slaapkamer Temperatuur; 17/25 en RV; 30/50, we rommelen lekker aan, en zien hoever we komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg, zolang je temperatuur boven de 9°C is staan ze niet stil in ieder geval.

Hoop dat je er iets moois van afhaalt :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat komt helemaal goed hoor. Ik heb vaak zat met 15 graden in de donker periode gezeten. Mooi plantje verder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg ook, leuk projectje en ziet er erg gezond uit toch! Mooi 4 dikke takken. Helemaal niets van filter trouwens? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de leuke reacties :-]! Temperatuur blijft wel rond de 25/17, RV zit nu meestal rond de 30%. Als het weer nat wordt buiten, kan dat wel eens flink oplopen, heb gelukkig een kleine ontvochtiger staan, dus mocht het nodig zijn, zet ik die in het tentje.

 

Plantje gaat voor de rest lekker, hoop gauw wat eerste bloeihaartjes te spotten!

 

Fijn weekend :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje heeft een lekkere groeispurt te pakken, you go girly!

 

Fijne dag :wave:

 

gallery_46030_19237_2877321.jpg

 

gallery_46030_19237_2505195.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit,ook handig met die haken zo (zaten die er al vanaf het begin in?). Dag 12 12/12 vandaag toch, zie je al iets? :yummy:

 

Ga je ook nog dieven?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint al op een mooie volle struik te lijken

Redman 👍

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Greenforfun; de haakjes zijn van stevig binddraad, degene die het dichtst bij de stam zitten heb ik er vrij vroeg ingeduwd, om de wortels niet teveel te teisteren. Degene die meer aan de rand van de pot zitten heb ik er later voorzichtig ingeduwd, ze lijkt er geen last van te hebben.

 

Dieven is inmiddels ook gebeurd, gooi er gauw even een fotootje op.Je dag telling klopt, er is inmiddels flinke voorbloei en ze begint al lekker te ruiken :-]!

 

@ Iceman; groeit inderdaad goed, dat ze maar lekker de bloei in mag knallen!

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaat denk ik wel goed knalle hoor dikke takken goeie hoofdstam ben benieuwd naar je nieuwe foto's

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodmorning! Even een paar plaatjes, plantje heeft het tot nu toe prima naar haar zin. Ze is lekker gedrongen, stevige stam en takken, water en voeding hoeven maar een kleine afstand af te leggen om de aankomende toppen te bereiken, ben benieuwd.

 

gallery_46030_19237_1299209.jpg

 

Dieven van de kansloze takjes is ook gebeurt.

 

gallery_46030_19237_1359740.jpg

 

Voorbloei is zichtbaar bij de meeste topjes.

 

gallery_46030_19237_2645058.jpg

 

Fijn weekend en tot laters!

 

Greetz red

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik man vooral de middelste foto

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker! Hoe hoog is ze nu? Idd handig van die haken, ook dat je ze al voor een groot deel van te voren erin had gezet. Was zelf ook aant denken om te mainlinen en dan zoiets te gebruiken, maar na wat verslagen gelezen te hebben duurt dat me toch iets te lang voor nu :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben onderweg, laat vanavond haar bescheiden maatje even weten :-].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even gemeten en ze is nu 25 centimeter, maar daar komt nog wel wat bij. Morgen gaat het lampje ietsje hoger, ze komt verdacht dichtbij. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een beetje aan het "stoeien" ben met een plantje, leuk werkje moet ik zeggen :-]!

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag twee bloei cheese-girly.

 

gallery_46030_19237_1358448.jpg

 

gallery_46030_19237_2475620.jpg

 

Fijne dag en tot laters!

 

red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je nog dieven?

 

Mooi struikje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey vakman, heb een paar dagen geleden al wat takjes verwijderd die nauwelijks licht kregen, is ook te zien op de laatste foto. Het is trouwens wel de eerste keer dat ik me aan dieven heb gewaagd, dus als je nog tips hebt, sta ik daar natuurlijk voor open. Neem aan dat je met dieven niet bedoeld, weghalen van blad ;-)?

 

Struikje gaat inderdaad tot nu toe best lekker.

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje blad mag er eigenlijk wel af ja, dan komt het licht ook op de lager gelegen topjes straks.

Gewoon om de paar dagen een paar bladeren eraf halen per plant, niet alles ineens. Je moet ze niet gaan stressen ;)

 

Ga je gebruik maken van een scrognetje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit de mooiste plant van de micro sectie van dit moment. En dat van een buitenkwekert :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...