Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Harry van de bu

Silverhaze Knakken Week 5 Bloei Nog?

Recommended Posts

Hoi heb er wel al wat dingen over gelezen en de meningen zijn er wel redelijk over verdeelt! Maar de vraag is tot wanneer knakken kan met een silverhaze ?? Zit nu week 5 bloei en heb mn hokje best lekker vol zitten nu gallery_46582_19236_1003726.jpg maar zou evt nog wat willen knakken /buigen om de laatste weken evt wat meer licht in de planten te krijgen ?? Wat is jullie mening hierover wat zal ik doen ? Buigen ? Knakken ? Bamboestokken en uitspreiden? Wil geen netje omdat ik elke pot water na behoefte geef

 

gallery_46582_19236_2773916.jpg voordat ik meteen de vraag krijg zonder hps foto's te maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 bloej? Dan zijn ze uitgegroeid als het goed is. Kleine topjes voor die tijd!

En tevol? Valt toch wel mee....heeeeee harry grote vriend...zal je foto er maar niet meer opzetten..dat word wat flauw.

 

Zou ze lekker met rust laten bu.

 

 

 

Edited by Kamihaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga ze denk ik nog iets uitbuigen zogauw de pp iets verder is nog dan gaan die naar de uiterste rand waar de minste lumen schijnen en dan zal ik de haze nog wat gelijker daar door te krijgen

 

Week 5 bloej? Dan zijn ze uitgegroeid als het goed is. Kleine topjes voor die tijd!

En tevol? Valt toch wel mee....heeeeee harry grote vriend...zal je foto er maar niet meer opzetten..dat word wat flauw.

 

Zou ze lekker met rust laten bu.

na wat reken werk zit ik nu op dag 30 12/12 zichtbare bloei dag of 24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zo weinig mogelijk nu nog doen.. elke knak die je nu maakt verstoord je sap stroom en alles boven die knak stopt met toppen aanmaken wat op zn minst 2 dagen nodig heeft om te herstellen wat ook weer extra energie kost wat bloem ontwikkeling had moeten zijn.

En het risico op stress vergroot je aanzienlijk wat weer risico geeft op hermannetjes.

Om heel eerlijk te zijn vind ik je veldje er best goed uit zien tenzij je een hoogte probleem hebt zou ik lekker geduldig afwachten en bij je volgende run lekker gaan kutten met knakken.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee heb absoluut geen hoogte probleem volgende ronde wil ik ze het liefst nog een cm of 20 hoger hebben die ruimte is er makkelijk :) vorige ronde had ik er wat meer gestrekte planten in staan en heb wel het idee dat deze draai vooralsnog goed verloopt en ik minder strek in mn haze heb! Maar ben eruit laat het zoals het is heb net de boel weer een beetje verplaats (is een tik van me doe ik zeker elke week de potten draaien en schuiven) en ga ergens volgende week alles met bamboo lekker de haze nog proberen zo mooi mogelijk open te trekken en zoveel mogelijk toppen vol in het licht te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

knakken doe ik alleen als ze te dicht bij de lamp komen

bamboestokken is voor dat ze niet omvallen als de toppen zwaar worden, dit is geen slecht idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga vanmiddag maar eens op pad om wat nieuwe stokkies en tywraps te scoren en dan zal ik ergens van de week alles voor de laatse x positioneren en dan ga ik proberen ze te laten staan de rest van de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeminiseerd zaad? dan zal ik ze nu lekker met rust laten ook nu kan er nog een balletje opkomen.(heb dit ook gehad laat in de bloei nog een keer inbinden vonden mijn fem silverhaze niet leuk).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knakken kan wel naar mijn mening, ik doe het zolang het nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...