Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
IceMan93

Ongeveer 10 Zaden Van Een Plant Fem Gehaald Vorige Oogst ?

Recommended Posts

Ik heb van me vorige oogst 1 plant delahaze feminised ongeveer 10 zaden ertussen uit gepikt het zat niet in me wiet maar ze zaten in de oksels van de toppen zeg maar de 3 planten die ik nu ook weer kweek van dezelfde zaden en ze zijn vrouwelijk

Zou het dan hetzelfde zijn als van de moederplant (genen) en dat ik bij elke plant weer een aantal zaden in de oksels vind die gewoon vrouwelijk zijn

Hebben mensen hier mischien ook al ervaring mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup,

gewoon een gevalletje drag-queen.

Vrouwelijke plant geeft 1 mannelijk bloemetje erruguns op de oksel,door stress/genetica.

En die heeft weer 10 calyxen bevrucht...

 

En heb je dus meer kans op nog meer van dat soort herma-geneuzel :P als je dat zaad kiemt.

 

Ga zo 3 generaties door en je hebt altijd zaad in je wiet :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zou het dan hetzelfde zijn als van de moederplant...

 

 

In de tuinbouw gebruikt men het woord "moederplant" voor een plant waarvan men stekken snijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup,

gewoon een gevalletje drag-queen.

Vrouwelijke plant geeft 1 mannelijk bloemetje erruguns op de oksel,door stress/genetica.

En die heeft weer 10 calyxen bevrucht...

 

En heb je dus meer kans op nog meer van dat soort herma-geneuzel :P als je dat zaad kiemt.

 

Ga zo 3 generaties door en je hebt altijd zaad in je wiet :whistle:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik zie geen teken van een herma geen bolletjes in de oksels dat is het rare er zijn gewoon haren en bij me vorige kweek zat het zaad niet eens in de wiet maar erbuiten en dan waren het er maar een paar voor de rest heb ik de wiet zelf gerookt en werd er super stoned van de toppen waren goed compact

Ik denk dat je het fout heb collie

Maar ik kan ook degene zijn die te vroeg juicht

 

 

Zou het dan hetzelfde zijn als van de moederplant...

 

 

In de tuinbouw gebruikt men het woord "moederplant" voor een plant waarvan men stekken snijdt.

 

 

Dus een zaailing is een moederplant dan toch

BTW ik gebruik geen stekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenschap kan zich voortplanten, hoeft niet

 

Alleen individuen kunnen zich voortplanten, HnP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenschap kan zich voortplanten, hoeft niet

 

 

Wat bedoel je er mee ik begrijp het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het dan hetzelfde zijn als van de moederplant (genen)

 

Ben jij genetisch identiek aan je moeder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze de eigenschap in de voorbloei een banaantje uit te gooien heeft, zichzelf bevrucht heeft en deze eigenschap ook in het zaad kan zitten, hoeft niet kan wel, niet dat het een probleem is, bijna alle soorten hebben het in een mate, al proberen wij mensen dat eigenschap eruit te kweken door al die planten weg te gooien

voor een hobbykweker zijn een paar zaadjes niet erg, gewoon in de gaten houden of je banaantjes ziet die je kunt plukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze de eigenschap in de voorbloei een banaantje uit te gooien heeft, zichzelf bevrucht heeft en deze eigenschap ook in het zaad kan zitten, hoeft niet kan wel, niet dat het een probleem is, bijna alle soorten hebben het in een mate, al proberen wij mensen dat eigenschap eruit te kweken door al die planten weg te gooien

voor een hobbykweker zijn een paar zaadjes niet erg, gewoon in de gaten houden of je banaantjes ziet die je kunt plukken

 

 

Bedankt voor de info dus als ik balletjes tegen kom gelijk eraf peuteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gewoon geloven dat je plant onbevlekt is ontvangen.

 

Als er geen man in hetzelfde huis staat te stuifen,moet je 2 x nadenken voordat je die zaden plant.

Uitgebloeide mannenbloempjes vallen af na het stuifen,dus sla vooral in de wind wat ik uit goede wil vertel dan heb ik zeker weten mijn kostbare tijd verpild. :thumbsdown:

 

Als je ballen tegenkomt heb je gewoon een herma ras gemaakt,dat is nooit goed.

Niks plukken/peuteren enzo,gewoon in de kliko pleuren die troep en voor drie tientjes bij Sannie zaadjes kopen.

 

Kies maar iets van NAW, die jongens weten tenminste WEL wat ze doen.

 

.......

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat is het grappige er is geen

Balletje te vinden op de planten alleen hoe een vrouwtjes plant eruit hoort te zien 3 zaden zitten nu 7 dagen in bloei en ik check het elke dag

 

En ik ga swz keer van sannies shop zaden halen zag er wel aantal aparte tussen zitten

 

Maar ik ga me planten nu echt nietwegdonderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar huffnpuff ik denk dat mijn plant geen herma is de zaden zaten niet in me wiet maar erbuiten

Ik heb de wiet zelf gerookt en voorderest geen zaadje tussen gevonden

En de 3 delahaze die nu bloeien van die zaden

die bloeien precies zoals een vrouwtje hoort te bloeien geen tekenen van bolletjes of dat het een mannetje is

klopt dan toch allemaal geen meter van

 

In me album staat de oogst trouwens als iemand het zelf wilt zien waar de zaden op zaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe komen die zaden dan aan die plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee was gefeminiseerd zaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ontstaat normaliter zaad aan een plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door bestuiving maar ik heb nog nooit en mannetje gehad

Of door stress dat t en herma word maar dan gaan je toppen toch helemaal vol zitten met zaad

Slechte genetica

maar dat vind ik wel mee vallen want werd er goed stoned van

zonder dat ik zaad rookte pluisde de toppen helemaal uit voordat ik mixte en vond niet een zaadje erin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad in je wiet door zelfbestuiving betekent herma PUNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist door bestuiving, doordat een mannelijke "bloem" stuifmeel op de vrouwelijke bloem deponeert.

Dus ergens moet er een mannelijke bloem gezeten hebben, wat wil zeggen dat één plant met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een mannelijke bloem bevatte, wat we een herma noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik het goed begrijp is ook al groeit er maar een zaadje/balletje die kan alsnog je hele plant bestuiven ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bestuiven gebeurd door "banaantjes" , kleine knalgele dingen op je wiet, als die opengeklapt zijn krijg je balletjes op je plant(zaad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 banaantje kan een groot deel van je plant bestuiven als je pech hebt, het hangt er een beetje van af wanneer in de bloei dat gebeurd.

Als dat in het begin van de bloei is, en er geen nieuwe banaantjes bij komen, wat waarschijnlijk vorige ronde bij jouw het geval geweest is, dan kan het wel meevallen.

Gebeurd het later in de bloei, wanneer er al veel meer vrouwelijke bloeiharen op de plant zitten, is de kans groter dat er veel meer bestoven word.

Dus goed in de gaten houden of je ergens banaantjes ziet zitten, en die er op tijd af plukken indien nodig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja weet ik heb er elke dag naar uit gekeken en nog steeds elke dag weer maar er zitten echt geen banaantjes tussen bij de 3 nieuwe van deze zaad

Maar ik zie de zaden tot nu nog steeds als en test als het ergere rotzooi word dan van de eerste plant waarvan de zaden kwamen gaan ze weg en ook de zaden en dan begin ik eerst met me laatste diamond girl feminised zaadje en daarna is kijke wat sannie of naw te bieden heeft

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...