Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MrLarkAx

Even Voorstellen En Gelijk Een Dilemma.

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik ben MrLarkAx. 18 jaar, scholier, en ook groot voorstander van legalisatie van cannabis. Ik rook niet veel, zo af en toe steek ik er een paar op met wat maten.

 

Ik speel al een paar jaar met het idee om 1 of 2 plantjes te kweken (tuinieren is ook een hobby van mij :)). Niet voor het stoer doen of zo, heb ook niet de intentie om te verkopen, Mijn grootste drijfveer is het feit dat ik graag wil weten wat ik rook. Bekend is dat er helaas veel pesticiden worden gebruikt in de wietteelt.

 

Als ik dit plan doorzet wil ik het heel basic houden: een simpele buitenkweek zonder teveel poespas, hier en daar wat voeding en meten en dan kijken of ik een beetje opbrengst kan verkrijgen. Pure nieuwsgierigheid en amateurisme dus ;)

 

Ik heb echter ook ambities en wil dan ook 'een clean' record houden. Na mijn studie wil ik graag aan de slag bij het OM (ironisch misschien) en nu heb ik dus ook het dilemma of het verstandig is om dit te doen.

 

Misschien kan ik deze vraag beter op een juridisch forum plaatsen, maar ik denk dat jullie hier ook wel het een en ander vanaf weten.

 

Kortom: Wordt het houden van 2 zichtbare, amateuristische plantjes gewoon met een vriendelijke knipoog gedoogd of krijg je dan gelijk politie voor de deur en een aantekening op je strafblad?

 

P.S. ik weet niet of ik dit in het voorsteltopic moet vragen, maar ik was er toch al dus ik dacht: dit lijkt me wel goed. Als anders blijkt, mea culpa.

 

Groet,

 

MrLarkAx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je later voor justitie of OM aan t werk wilt zou ik t je absoluut afraden om iets met wiet te doen... niet kopen, niet kweken en niet in bezit hebben.