Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kweenihoe

Gegroet Iedereen

Recommended Posts

Hallo,Ik ben kweenihoe

Ik ben begonnen met mijn eerste kweekje in een tentje.

Ik blow al meer dan 20 jaar en ben niet meer content van de kwaliteit van de wiet in de shops

Dus ben zelf beginnen kweken,ik heb een tent gekocht 120x120x200,met afzuiging 160l-780m3 en filter 33cm/160mm/800m3 met fan controller met thermostaat 1500w en heb twee verschillende lampen

Een cfl 250w (groei en heb ook ene voor bloei) en een 600w hps.

ik heb ondertussen al veel verslagen gelezen maar sommige kon ik ze niet openen dus heb ik mij

Lid gemaakt en nu afwachten hè laat ze maar groeien en bloeien

Groetjes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga als beginneling ook eens volgen, ik blow ook al meer dan 20 jaar (bijna 30). De opstelling heeft wel wat weg van de mijne (ik groei in het begin met neon en dan MH400) en ik kan hier waarschijnlijk nog wel wat bij leren.

 

Scuba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Dromex en Scuba,

ik ben nieuw hier en ken mijne weg nog niet zo goed,Ik ben eigenlijk al 4a5 weken bezig met mijn tentje en ben begonnen met autoflower uit nieuwschierrigheid en dus om Verder te gaan met mijn kweekverslagen te schrijven.is het beter om een topic te maken bij indoor kweekverslagen zeker?

He Scuba, over de opstelling van mijn tent (ik kende er niks van) ik ben naar een grow shop geweest en heb daar verteld wat ik eigenlijk wou doen + verdere info over omgeving , ....... en hij heeft mij dit pakket verkocht.

Groetjes Kweenihoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...