Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sensiseed

Venster Toe Tijdens Donkeruren? Dom Of Niet

Recommended Posts

Hey , ben nog maar aan mijn derde binnenkweekje bezig. 5 x blue cheese X strawberry amesia ( probeerseltje van mezelf ) plantjes onder een 600wattert.

Nu is de situatie zo dat ik passief lucht haal van in de buurt van een open raam om te temp. onder de 30 te houden.

Bijgevolg doe ik dus de venster dicht wanneer de lamp uitgaat en vice versa. LV op de metertjes komt niet boven de 45-50.

 

Vorige ronde had ik echter 2 plantjes die last hadden van rot ( toen ging het venster ook dicht om de nachttemp aangenaam te houden).

 

Toen in allerijl gestopt met passief lucht halen van buiten, en gewoon van in de kamer gehaald. En de afblaas naar buiten.

Dit gaf dus een veel minder gunstig klimaat , maar ergens had ik het gevoel dat dat kwam door het sluiten van het raam.

 

 

Als ik de metertjes volg, is het geen probleem want de LV stijgt niet dramatisch. Er komt natuurlijk ook voldoende verse lucht van elders in huis.

Maar toch heb ik er een kut gevoel bij!

Zou graag van buiten aan blijven zuigen anders kost het mij een nieuwe zuiger om de temp te bedwingen.

 

Vriendelijke groet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hitte van de lamp apart afzuigen, eerst je klimaat in orde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...