Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Poldergrower

Legalisering?

Recommended Posts

De lange mars naar legalisering van cannabis

 

Wiet is het nieuwe, groene goud van Colorado, de eerste Amerikaanse staat die drie jaar geleden de teelt en verkoop van cannabis legaliseerde. De marihuana-industrie behaalde er vorig jaar een omzet van bijna één miljard dollar (en de belastingdienst van de staat profiteerde volop mee en haalde zo'n 180 miljoen dollar aan accijnzen binnen). Ook Nederlandse leveranciers van groeilampen, kassen en tuinbouw hightech doen goede zaken in Colorado. In eigen land lijkt regulering van de wietteelt ook aanstaande. Het ministerie van Veiligheid en Justitie - onder minister Ivo Opstelten nog een fel tegenstander van een verdere liberalisering van het softdrugsbeleid - werkt achter de schermen al aan scenario's voor wietteelt onder staatstoezicht.

 

Mede omwille van de volksgezondheid, want de naar schatting 500.000 gebruikers van nederwiet zijn nu overgeleverd aan criminele hennepkwekers die gevaarlijke bestrijdingsmiddelen op hun miljoenenhandel spuiten.

 

NPO2 21:10

 

Pg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx PG voor de tip!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je de grote amerikaanse kwekers op aarde bezig ziet, er is straks simpelweg geen markt meer voor opgepompte chemie wiet. Volgens mij heb ik wel topics gezien waar de planten 4x met wat anders bespoten worden en dan gewoon zelf geconsumeert worden.....of gewoon 'weggebracht" wordt.....

 

Duidelijk te zien dat 100% organisch de enige weg naar succes is.

 

Alleen die pipo van Bedrocan loopt valse info te verkondigen.....maar voor meuk zal altijd markt blijven lol

 

 

Nederland loopt weer eens 100 jaar achter en gaan liever met zo een bedrocan pipo in zee....lekker op safe.....................

Hier bestaat de markt alleen maar uit grote chemie boeren, hand in hand met Bedrocan lol.

Jarenlang zwart wassen doen we hier lol....!

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiste vond k nog hoe de regering het door de jaren heen heeft gecryminaliseerd.

En de handel dus verschuift van liefhebbers en hippie s naar de georganiseerde misdaad..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens heb k al jaren het idee dat de regering al heel lang een dubbele agenda draait. En zal me niets verbazen als er over een paar jaar naar buiten komt dat de regering al die jaren de wietkweek heeft gefaciliteerd op de 1 of andere manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt aan beide zijden van de wet verdiend aan cannabis, enerzijds door het opleggen van boetes aan telers en anderzijds middels inkomstenbelasting wat de koffieshophouders betalen. Mijn inkoper zou raar opkijken als ik via de achterdeur mijn waren verkocht en via de voordeur er belasting over zou heffen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

achja dit beleid is alleen gunstig voor de broodkwekers haha, de prijzen worden als maar gunstiger in de jaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk te zien dat 100% organisch de enige weg naar succes is.

 

Daar kan ook een addertje onder het gras zitten , wanneer er bloedmeel, beendermeel, verenmeel of andere bestanddelen uit de reguliere veehouderij gebruikt wordt.Grote kans dat er dan medicijnresiduen niet op je wiet zit, maar in je wiet.

 

Er wordt wel weer een hoop onzin verteld.Bestrijdingsmiddelen kan je niet van je groente & fruit afwassen, want zit er meestal al in.Twee jaar nog door een Franse consumentenorganisatie verschillende Franse wijnen onderzocht & in sommige wijnen kwamen 7 verschillende pesticiden in voor.Combinatie met de alcohol erin lijkt me ook niet geweldig voor je lever.Bestraalde wiet roken is ook nooit onderzocht wat het doet met je gezondheid op langer termijn, maar dat wordt er niet bijverteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf geloof dat bestraalde wiet veiliger is dan wiet waar schimmels e.d. in zitten.

Je magnetron werkt ook met straling.De zon geeft ook straling.Jijzelf straalt ook.

Radio en TV en telefoon straling etc. gaan elke dag dag door je heen.

Alles met verschillende golflengtes.Maar het blijft zo'n beladen woord,he.

N.a.v. deze docu:Iedereen zijn eigen biokweekje in de achtertuin!Puur natuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je de grote amerikaanse kwekers op aarde bezig ziet, er is straks simpelweg geen markt meer voor opgepompte chemie wiet. Volgens mij heb ik wel topics gezien waar de planten 4x met wat anders bespoten worden en dan gewoon zelf geconsumeert worden.....of gewoon 'weggebracht" wordt.....

 

Duidelijk te zien dat 100% organisch de enige weg naar succes is.

 

Een klein gedeelte kweekt groot op aarde, je ziet 1 kwekerij in de docu goh echt een heel goed beeld geeft dit :whistle:

 

100% organisch is the way to go.. zucht alweer joh?

en die Pipo van Bedocran verkondigd geen onzin.

Geen enkel bio wietje komt zo schoon uit de test als een (nog niet bestraalde) Bedocran waar het op verontreiniging aan komt.

 

Ga jij iemand met een auto immuun ziekte 100% organische voorzetten of een schoon mineraal geteeld op steenwol van Bedrocran?

 

Ene is echt niet beter dan de ander zomaar afgaand op wat aannames en niet in een lab getest en niet wetende wat er bij de patient speelt :search:

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf geloof dat bestraalde wiet veiliger is dan wiet waar schimmels e.d. in zitten.

Je magnetron werkt ook met straling.De zon geeft ook straling.Jijzelf straalt ook.

Radio en TV en telefoon straling etc. gaan elke dag dag door je heen.

Alles met verschillende golflengtes.Maar het blijft zo'n beladen woord,he.

N.a.v. deze docu:Iedereen zijn eigen biokweekje in de achtertuin!Puur natuur!

 

Je hebt straling in verschillende soorten & ja schimmels, schimmeltoxines moet je zeker niet in je wiet hebben, want dat geeft ook fikse gezondheidsproblemen, die trouwens al bekend zijn.

Je keukenkruiden bij de super zijn ook bestraald met gammastraling, maar wordt gegeten & niet geïnhaleerd.Juist de inhalatie van bestraalde kruiden is ook nooit onderzocht op veiligheid langer termijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...