Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cheesefan92

Help

Recommended Posts

Beste iedereen

Ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben bezig met mijn eerste kweek 3x auto blueberry en 1x kushberry.

23 oktober zin de blueberrys de grond in gegaan.Ik was verplicht om de klok op 12 12 te zetten ivm de kushberry.

Ze staan momenteel bijna 50 dagen op 12 12.

De trichomen kleuren bij de blueberry amber en melkachtig.

Bij de kushberry beginnen enkele amber te worden maar ook nog veel doorzichtig.

Ik ben verplicht om in mijn tent te kweken en te drogen.

Wat zouden jullie me aanraden?

 

Blueberry rechtsvoor

gallery_46848_19180_193096.jpg

Trichomen niet de beste kwaliteit

gallery_46848_19180_1308420.jpg

Kushberry Linksvoor

gallery_46848_19180_2897536.jpg

Blueberry recht

gallery_46848_19180_2481802.jpg

 

Hopelijk kunnen jullie me wat helpen en tips geven!

 

Greets Cheeefan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dat geval zou ik niet te.lang meer wachten.

Dan heb je nog mazzel dat t niet enorm scheelt....bijv. dat de 1 nog helemaal clear is en de ander al veel donkere trichs.

 

Ziet er lekker uit iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dat geval zou ik niet te.lang meer wachten.

Dan heb je nog mazzel dat t niet enorm scheelt....bijv. dat de 1 nog helemaal clear is en de ander al veel donkere trichs.

 

Ziet er lekker uit iig.

 

 

Zou je alleen de blueberry doen of alles? mij lijkt dat de kushberry nog wel even mag.

Ik zou het wel in dezelfde tent moeten drogen maar dat gaat dan niet? Heb je een andere oplossing?

 

cheese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het in je bloeitent hangt met de lampen aan 12uur dan verneuk je je hele product doordat het te snel droogt...en licht breekt thc af!

Wil je dat... denk nie.

Als je optie hebt om er tijdelijk een tentje naast te.zetten van 40x40 of 60x60 die je dan af laat.zuigen met y-stuk of passief via bloeitent zou ik dat doen...dan is het iig donker en je geur word gelijk afgezogen als je de.passieve optie kiest.anders apart filteren bij y-stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het in je bloeitent hangt met de lampen aan 12uur dan verneuk je je hele product doordat het te snel droogt...en licht breekt thc af!

Wil je dat... denk nie.

Als je optie hebt om er tijdelijk een tentje naast te.zetten van 40x40 of 60x60 die je dan af laat.zuigen met y-stuk of passief via bloeitent zou ik dat doen...dan is het iig donker en je geur word gelijk afgezogen als je de.passieve optie kiest.anders apart filteren bij y-stuk.

 

Nee dat bedoel ik ook niet. Wat ik bedoel is dat ik niet de mogelijkheid heb om nog een extra tentje erbij te zetten voor het drogen ik zocht eigenlijk een andere manier zodat kushberry kan bljven staan en ik de blueberry ergens anders droog.

Ik heb de mogelijkheid om hem bij een maat in zijn tent erbij de zetten alleen is daar de lv 60/65 .... Zou dat veel kwaad kunnen de laatste weken'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste.weken wil je juist.een lage lv van max. 50% liever 35

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste.weken wil je juist.een lage lv van max. 50% liever 35

 

Dit. + De laatste weken is de kans groter dat je toprot kunt krijgen in die dikke knuppels van je. Dus als je die dan nog eens in hoge lv tentje gaat zetten, dan is de kans erg groot natuurlijk. Zou persoonlijk niet die risico nemen, zeker niet als je ziet hoe mooi ze er bijstaan, en het toch echt een zonde zou zijn om ze dan weg te moeten smijten dankzij toprot.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar verhuisdozen op elkaar zetten en daar wat touwtjes in spannen om je wiet aan op te hangen.

Onderin een gat voor de aanvoer van de lucht, en bovenin een gat voor de afvoer, welke je aan kunt sluiten op een ingang van je tent zodat de heerlijk geurende lucht niet door het hele huis te ruiken is maar door je koolstoffilter in je tent gefilterd word.

 

En toprot krijg je niet van vochtige lucht zeggen de geleerden. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste.weken wil je juist.een lage lv van max. 50% liever 35

 

Dit. + De laatste weken is de kans groter dat je toprot kunt krijgen in die dikke knuppels van je. Dus als je die dan nog eens in hoge lv tentje gaat zetten, dan is de kans erg groot natuurlijk. Zou persoonlijk niet die risico nemen, zeker niet als je ziet hoe mooi ze er bijstaan, en het toch echt een zonde zou zijn om ze dan weg te moeten smijten dankzij toprot.

 

Wat zou je dan doen? 3 knippen en in een doos drogen?? Of laten staan tot kushberry ook klaar is??

Toprot is het laaste wat ik wil....

Gr

 

Een paar verhuisdozen op elkaar zetten en daar wat touwtjes in spannen om je wiet aan op te hangen.

Onderin een gat voor de aanvoer van de lucht, en bovenin een gat voor de afvoer, welke je aan kunt sluiten op een ingang van je tent zodat de heerlijk geurende lucht niet door het hele huis te ruiken is maar door je koolstoffilter in je tent gefilterd word.

 

En toprot krijg je niet van vochtige lucht zeggen de geleerden. ;)

 

Bedankt voor je antwoord!

Ik ga proberen iets in elkaar te knutselen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

En toprot krijg je niet van vochtige lucht zeggen de geleerden. ;)

 

Er zijn inderdaad meerdere factoren die meespelen. Maar een te hoge LV is er alvast één van. En ik sluit toch liever het riscio, dan ze te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang wil je de kusberry nog laten bloeien?

 

ik had in mijn (enige) kastje een stuk karton boven de lamp gehangen en daar 1 plant op laten drogen tot de andere klaar was, is dat ideaal? nee, is het beter dan ??? ja in mijn geval wel

karton hield meeste licht weg, en filter de geur, de rv was al laag en ik scrog dus geen last van toprot (allemaal kleine topjes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang wil je de kusberry nog laten bloeien?

 

ik had in mijn (enige) kastje een stuk karton boven de lamp gehangen en daar 1 plant op laten drogen tot de andere klaar was, is dat ideaal? nee, is het beter dan ??? ja in mijn geval wel

karton hield meeste licht weg, en filter de geur, de rv was al laag en ik scrog dus geen last van toprot (allemaal kleine topjes)

 

De kushberry ben ik net beginnen spoelen. Ik dacht nog een 14 dagen ongeveer. De meeste trichs zijn nog helder. Sommige milky sommige amber

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik wel voor een oplossing zoeken, daarbij loop je volgende keer tegen hetzelfde probleem aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik wel voor een oplossing zoeken, daarbij loop je volgende keer tegen hetzelfde probleem aan?

 

Hoe bedoel je volgende x hetzelfde probleem? Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je volgende keer alles op dezelde dag omhakken dan? ga je nooit verschillende types zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde doe ik een soortje van dna genetics. Welke weet ik nog niet maar wel allemaal dezelfde.

Er zal vast nog wel een droogtentje komen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

are you sure? Wil niets afkraken maar de laatste 3 kweekjes die ik tegen ben gekomen waren herma's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

are you sure? Wil niets afkraken maar de laatste 3 kweekjes die ik tegen ben gekomen waren herma's...

 

Rlly? Heb er nog niet veel slechs over gelezen, maar wat jij zegt doet me nadenken...

Barneys farm vond ik ook intressant misschien beter daar eens kijken dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ligt natuurlijk ook aan de strain. Wat zijn je wensen precies dan? Haze / geen haze etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik ben verplicht om in mijn tent te kweken en te drogen.

 

 

Ik kweek en droog geheel vrijwillig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ligt natuurlijk ook aan de strain. Wat zijn je wensen precies dan? Haze / geen haze etc..

Mijn wensen zijn:

Een zoete lekker ruikende soort. Cheese vind ik lekker en haze natuurijk ook.

Wil het volgende ronde wel op 18L potten gaan proberen, mss beter een haze dan?

Hoop op een 200g droog van 9 planten. dan kan ik mn volgende ronde weer even vooruit :punk:

 

Ik ben verplicht om in mijn tent te kweken en te drogen.

 

 

Ik kweek en droog geheel vrijwillig.

Jij bent de leukste thuis zeker :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...