Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dakoina

Experimentos Gragos

Recommended Posts

Hey allen. Ik snuffel al een tijdje rond op dit forum en heb mij toch maar eens geregistreerd :) ik ben hier eigenlijk terecht gekomen omdat ik op zoek was naar informatie over groeilampen. En waar vind ik nu de beste informatie samengevat? ... op wietfora :D

 

Eigenlijk was het nooit mijn bedoeling om sativa's enzovoort te gaan kweken. Het zou gewoon bij hete pepers en tomaten blijven, die ik vroeg op het jaar zou opkweken, maar gezien wat medische probleempjes & overmatig stress (en een serieuze nieuwsgierigheid) zou ik toch eens wat willen gaan experimenteren met CBD varianten. Regelmatig krijg ik door stress en spanning veel hoofdpijn en pijnlijke nekspieren. Het is mijn doel om wat verlichting in te brengen.

 

De kweekkast is gearriveerd en de groeilamp ga ik zelf in elkaar steken (cob leds)... ik sta te popelen om eraan te beginnen :)

 

Bedankt al voor alle informatie :D

Edited by Dakoina

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom welkom, probeer de led sectie, er loopt een topic over zelfbouw waar nog meer ledfans zitten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ledfans te over hier.

 

Hint: met alleen cbd doe je jezelf tekort... hoe completer t spectrum van je plant, hoe meer positieve effecten voor veel gebruikers.

(Niet in alle gevallen, maar t is wel de rode draad door de meeste gebruiksverslagen die ik tegenkom)

En daarmee bedoel ik niet dat je knetterstoned hoeft te worden, n klein beetje is vaak al perfect om stress en spanning kwijt te raken zonder dat je totaal uitgevloerd op de bank hangt :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In vergelijking met mijn onderzoek naar de lampen heb ik nog te weinig onderzoek gedaan naar de soorten zaden :/ het aanbod is enorm :o momenteel heb ik Critical+ Auto en CBD Kush (heeft evenveel cbd en thc normaal?) genomen. Dus ik kan wel wat testen :) Ik was ook eventueel van plan buiten (of eerder de tunnelserre) Frisian Duck te proberen. De moestuin is nogal goed zichtbaar vanaf de straat (ook al ligt ze 30m ongeveer van de drukke steenweg) dus de onopvallendheid van de plant is wel interessant

Edited by Dakoina

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel een aandachtspuntje, die zichtbaarheid, want je wilt natuurlijk niet dat een of andere puber straks jouw plant uit de grond trekt, kinderen doen wel eens stoute dingen vooral als het ook nog eens stoer is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders een bordertje met middelhoge (non-wiet) planten ervoorlangs zetten ofzo, dr is vast wat te verzinnen.

Heb hier op t forum bv mais gezien als suggestie voor camouflage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ook van plan pompoenen te laten klimmen op een soort rek en dat als afscherming te gebruiken, maar de buur aan dat stuk grond wonende, is ook een liefhebber van wiet :D dus dat is ook weer een extra punt én ook mijn stiefpa die soms een handje komt helpen in de moestuin. <_< (dat is eigenlijk een stuk grond achter onze effectieve tuin) en dan is er nog de hond in onze eigen tuin die graag wel eens knabbelt aan bepaalde planten... stealth :ph34r: zal hier niet makkelijk zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een groenblijver gebruiken om je stekkie achter te verstoppen, een mooie toscaanse jasmijn haag bijv, of gewoon saaie hedera.

Dan zien ze niets meer :dope:

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...