Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Switch010

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Hallo na me al een tijd in te lezen op forum van plan om binnenkort zelf te beginnen, heb interesse in een lynx tent 195 x 195 x 205 te verhogen naar 235, 4 x evsa mastergear 600 w, 4 x 600w ge lucalox, 4 x hamerslagkap, relaiskast 4x 600 watt schakelkast, softbox staal 1200 m3, empire filter 1000 m3, thermo/hygrometer, klimaat controller met thermostaat, klipventilator, ph meter, groen led lampje, mabo blusser, co2 emmer en Wil in 5 65l kuipen gaan scroggen met woma nutrients 1-2-3 dit zou het makkelijkst zijn volgens gs.Zou dit een aardige setup zijn of moet ik andere evsa nemen of merk lampen een zwaardere box of filter? En ik had gelezen dat ik beter 75% aarde 25% Coco kan nemen voor de wortels omdat het anders best zwaar kan worden met alleen aarde. Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Hint: Af en toe een nieuwe regel maakt je verhaal een stuk leesbaarder...

 

Setup lijkt me wel aardig, alleen box+filter zijn VEEL te klein.. nu kom je er heel heel heel misschien netaan mee weg, maar na t voorjaar ga je hopeloos in de 30+ graden ellende belanden.

 

500 tot 600m3 PER LAMP is in de zomer echt geen overbodige luxe, en zorg dat je ook de grootste slang neemt die je kwijt kan.

 

Beetje coco in de aarde is wel n goed idee, dat helpt ook met t watertransport/verspreiding door de potten.

 

En ik zou voor wat meer planten kiezen, met deze setup ga je zoinzo niet ongestraft wegkomen mocht je gepakt worden.

Mijn keuze zou 9 stuks zijn als t nog enigszins normaal moet blijven, maar nog wat meer is ook geen onzinnig plan.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het reageren en de tips scirocco, dus ik zou voor een 2000 m3 softbox moeten gaan minimaal en die empire filter hoe groot zou die moeten wezen?

 

Er zit nu een combi connect slang bij van 203 mm zou die te klein zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem n empire apollo, en als slang combiconnect of sonoconnect 254mm.

(Afhankelijk van de diameter vd gaten van je tent past sono wel of niet)

Daar kom je imo een heel eind mee.

200 is randje randje, liever iets te groot als te klein...

 

Misschien op warme zomerdag n 2e kleinere box als inblaas bijplaatsen, bv 1000m3 oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks scirocco ben gelijk langs gereden 2000/2500m3 is geen probleem ook die sonoconnect zou erop moeten passen vergeet alleen voor die empire te vragen, hoeveel m3 is zo een apollo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...