Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietefras

Mcpurple S1 Fem Van Forum Genetics Op Dwc Met Ghe Floranova Onder 400W Cree Cobs

Recommended Posts

Het is even wat rustiger geweest met kweken hier, maar het is wel weer eens tijd voor een nieuwe ronde. Ga wederom een nieuw soortje proberen, de McPurple S1 van Forum Genetics.

 

De McPurple is een kruising van een Gorilla Grape Gush moeder met een Monster Cookies vader.

Gorilla Grape Gush is zelf weer een kruizing van SR71 Purple Kush met Gorilla Grape. Monster Cookies is een kruising van Girl Scout Cookies (Platinum cut) x Yeti OG F1 1

 

De zaadjes komen ook in een mooie verpakking die de kleur van de beoogde wiet mooi aangeeft :)

gallery_37858_19215_12376.jpg

 

Als je die dan open doet komt er zo'n eppendorf buisje uit waar ze veilig in zitten:

gallery_37858_19215_49330.jpg

 

Waar het dan uiteindelijk om gaat ... de tijgernootjes!

gallery_37858_19215_120813.jpg

 

Om maximaal te profiteren van de mogelijke pheno’s, is dit keer het streven om alle kweekgaten in de DWC te vullen. Er kunnen dan maximaal 12 planten in de tent.

 

Daardoor kan het wellicht wat vol worden (of "gezellig druk"), maar dat is met wat snoeien vast wel in toom te houden. Misschien dat ik ook wel weer een vorm van mainlining toepas. Dat was me vorige keer toch goed bevallen. Moet alleen eerst maar even zien hoe gelijkmatig ze op gaan.

 

Dag of drie nadat ik ze in de Eazy Pluggen heb gestopt staan de kopjes boven de grond:

gallery_37858_19215_171889.jpg

 

100% opkomst! Al moesten op het moment van het maken van deze foto twee zaailingen nog wel even de draai maken om de lobblaadjes uit de grond te trekken.

 

Volgende stap is om ze op de bubblecloner te zetten. Als ze dan wat meer wortels hebben kunnen ze in de netpotjes met kleikorrels op de echte DWC bakken.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk zo'n onbekend soortje..suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start is in ieder geval goed! :D

 

Ik kijk ook weer mee natuurlijk.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes gewenst,ik ben er weer bij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, ik verwacht dat het zeer potente planten worden. Via Firestax zeker? Heb hem zelf ook in de koeling liggen namelijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi fras,

 

Jammer dat je die Santanesia niet nog een x afbloeit dan weet je pas echt wat ze presteren.

 

Als je telkens uit zaad start heb je wel een beetje voorsprong onder je led natuurlijk...?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat er zoveel al klaar zitten :)

 

@Poldergrower, Die Santanesia komt inderdaad nog wel een keer langs als ik daar stekken van heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fras

 

Je had toch mooie back ups gemaakt of had ik dat niet goed gezien vorige x?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schuif ook aan. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrow, Ik krijg die Santanesia stekken maar niet uit de bloei. Weet niet wat het is. De Chocolopes en Buckeye Purple stekken gingen gewoon weer terug in de groei, maar die Santanesia's blijven maar bloeien.

 

Ik ga ze wat meer ruimte en licht geven en hopen dat ze dan wel weer in de groei gaan. Anders zet ik een volgende keer wel weer nieuwe zaden en waar ik dan stekken van kan nemen. Als ik dan dan maar niet weer vergeet welke stek bij welke plant hoorde :whistle: Daardoor was ik de voirige keer genoodzaakt stekken in de bloei te nemen. Maar goed, ik hou hoop dat ze wel een keer aan het reveggen te krijgen moeten zijn.

 

 

Nog even een overzichtje van hoe de 12+ McPurple dames er nu bij staan:

gallery_37858_19215_210660.jpg

 

en nog een pluizg kopje met een "oorbel" (of is het een kerstbal?):

gallery_37858_19215_48998.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er goed bij en alle mooi opgekomen :innocent:

 

 

@Boefje030 omdat die paars worden.

Er is een zwart paars een blauwpaarse en een paarse pheno.

 

20151123 142440 1 2015 11 24

post 773 0 96594300 1447597503 thumb

20160101 094029

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik dacht meer zoetig?

 

Maar goed, vooral omdat ik het mooi vind dan. Nou goed? :likken:

 

Wat is er mis met paars dan?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_2792_4382_1576500.png

 

Paars is jammie idd lol,

 

Santa maria is rootbound net als de 'planck cut", geef haar wortelruimte, buffertab en een scheut bacto en ze gaat weer in de groei. Gewoon de klok op 18/6 is voldoende dan.

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...