Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
susphine

Oogst Klaar?

Recommended Posts

Ik heb niet echt alles bijgehouden wat ik dus wel ga doen de volgende keer, mijn seeds waren helemaal mixed up ik heb gelukkig alleen de datum kunnen onthouden wanneer ik ze heb geplant.

 

20 september, het zijn volgens mijn super lemon haze autoflowers.

 

foto's zijn vandaag en ik ben vandaag begonnen met flushen. ( heb in 1 week tijd 3 x pk boost gegeven met normale voeding, gister laatse dag. )

 

de foto met de meest bruine haartjes ziet er oogstklaar uit voor mij de trichomes zijn volgens mij alleen best helder of ik heb niet genoeg ervaring opgedaan om ze tussen clear en cloudy te onderscheiden met mijn x20 microscoop. En dit is een bud van een zij vertakking. In de main bud zitten nog wite haartjes.

 

Mijn vraag is eigenlijk zijn ze oogstklaar wat denken jullie?

 

15440415_1373975209288655_8593109142536419278_o.jpg

15540990_1373975152621994_9205449746955482894_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze gerust nog maar even staan, het verschil tussen heldere en melkachtige trichomen ga je echt wel zien. Echt wachten totdat je amberkleur spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze gerust nog maar even staan, het verschil tussen heldere en melkachtige trichomen ga je echt wel zien. Echt wachten totdat je amberkleur spot.

 

Is dat mogelijk met een sativa? Ik las dat sommige sativas zelden amber trichomes kregen.

 

En hoe vind je de bud eruit zien. Ik vind het best wel mager onder een 900w led 120x120 met canna voeding. Dit is mijn eerste indoor grow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met je buds is niets mis, de grote is zo wel lastig in te schatten en aandikken doen ze pas in de laatste weken. Aangezien je vandaag pas bent begonnen met enkel water te geven zou ik dat zeker nog een week volhouden, liefst langer. En je bladeren zijn nog diepgroen en als je de verschillende topics hier op het forum ziet oogsten de meeste hier pas als er echt de herfst in de plantjes is gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK-boost geef je normaal toch in week 5?

Zou zoiezo nog even wachten met oogsten als je gisteren de laatste dosis PK hebt gegeven, dat spul wil je niet roken!

 

En ze lijken nog wel even te mogen aan de haartjes te zien, al zegt dat ook niet altijd alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de trichomen goed te zien moet de vergroting minimaal 60x zijn , kijk eens voor zo'n zakmicroskoopje op de chineese grootgrutter site , Ali

 

Hai

 

Ze kunnen zo te zien nog wel 2 weken , het beste oogstmoment is als de trichomen cloudy ( melkachtig , troebel ) zijn en overgaan naar amberkleurig .

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de trichomen goed te zien moet de vergroting minimaal 60x zijn , kijk eens voor zo'n zakmicroskoopje op de chineese grootgrutter site , Ali

 

Hai

 

Ze kunnen zo te zien nog wel 2 weken , het beste oogstmoment is als de trichomen cloudy ( melkachtig , troebel ) zijn en overgaan naar amberkleurig .

 

Hai

 

Hai hey thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...