Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wsteb

Stash In De Kruipruimte

Recommended Posts

Hoi,

 

Na begin dit jaar rippers op bezoek te hebben gekregen, ben ik van plan mijn voorraad maar in de kruipruimte te verbergen. Dit wil ik doen in een groot zuurkoolvat met zo'n rode deksel dat lucht & vochtdicht te sluiten is.

Als het even lukt met weckpot en al, en anders zou dit in plastic zakken of bakjes moeten.

 

Nu vermoed ik dat het s'winters wel koel zou wezen, denk zelf een graad of 5 min. Zomers schat ik zo'n 10 graden hoger.

Nu is mijn vraag eigenlijk of het goed te doen is om onder zulke condities de kwaliteit van je stash goed te houden, en eventueel hoe lang houdbaar.

 

Misschien dat iemand hier een mening over heeft, zelf twijfel ik nog enigszins, dus vandaar deze vraag. :rolleyes:

 

mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het anders ook begraven bij de 2de boom en dan 10 stappen naar rechts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij gaat dat wel werken!

Zolang je kruipruimte maar droog is (en je wiet ook)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@ scirocco, de kruipruimte bestaat uit zandgrond zit hier ruim 2 mtr boven N.A.P. dus echt vochtig is het niet.

En ik denk dat als het luik op slot kan, dit niet meer zo makkelijk wordt voor bepaalde lieden.

 

@ El capitano,een kluis inderdaad is ook een optie.

 

@Drrr, is helaas geen optie, heb helaas maar 1 boom, en als ik 10 stappen naar rechts doe, loop ik tegen de schutting aan.

 

mzzzl, wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders gewoon een stashplek regelen (citybox ofzo)

en gewoon daar een kluis neer zetten en lucht dicht afsluiten

 

iets in huis bewaren is nooit slim, het liefst niet op eigen naam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezorg een briefje bij al je buren met de tekst: als ik mijn stash kwijt ben blaas ik de hele flat op.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de meeste kruipruimtes vriest het niet hoor......

 

Maar ook dat is geen probleem, er zijn er genoeg die het invriezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valse pitbull met grote bench waar je je stash bij verstopt.. of zoals sommigen een krokodil..

Maar denk dat de kruipruimte dan toch een betere optie is...suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan een kleine hoeveelheid in huis houden en de rest op deze manier bij een goede kennis bewaren moet je er niet over kletsen natuurlijk

dat rippers bij je komen geeft al aan dat het woord rond is, dus weet niet wat je er aan verdiend maar zou kijken of het de moeite waard is

anders kun je inderdaad een hond kopen tazer peperspray een 9mm krijg je gelijk weer zoveel straf als t geen rippers zijn maar politie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@Fatamorgana, dat is ook het eerste wat ik gedaan heb met m'n voorraad, om bij een kennis te dumpen.

Maar het zou toch wel beter wezen als we het hier gewoon bewaren. Het is gewoon voor eigen gebruik, en soms help ik iemand ermee. En ja dat ik wiet kweek is hier in de omgeving niet geheel onbekend . :innocent: Ga daar niet moeilijk over doen. Maar hang het natuurlijk ook niet aan de grote klok. ;)

 

 

@ agent orange, een hond hadden we maar helaas is verleden jaar overleden. Toen inderdaad geen last gehad dat je stash gejat werd. Hier nog een foto van mijn grote vriend. En de kruipruimte lijkt mij een goede optie. Het is een oud huis en niemand die bij mij onder de vloer kan. Dus gaat het mij erom dat de lagere temperaturen geen problemen oplevert voor de kwaliteit van van mijn wiet. Is trouwens goed gedroogd dus?

 

gallery_31233_19192_139585.jpg

 

R.I.P.

 

@Cheesefan92 & MisterX, een City box is denk ik een beetje teveel van het goede. Het moet verdomme toch mogelijk wezen om je eigen stash thuis te kunnen bewaren. Het moeten kennissen zijn, maar allemaal zo vaag als wat. Als je niet paranoia bent, wordt het je wel. Te absurd voor woorden.

 

@vakman, ik denk dat de temp. toch wel tussen bepaalde waarden moeten zitten, maarja wat zijn de idealen temperaturen? Ik zou het niet weten. Normaal stonden de potten hier in de kast.

 

@dilago, ik weet niet hoe het voor de rest in Nederland zit, maar hier in het westen zijn er weinig flatgebouwen met kruipruimtes, hooguit op de begaande vloer. Maar helaas ik woon niet in een flat dus dat wordt zeuren met die briefjes.

 

@Rodja, die neiging zou je inderdaad wel krijgen, het liefst iets wat automatisch is. Maar je zou het altijd weer zien dat die krengen langs komen, net als je pleitte bent. Moet helaas soms werken ook.

 

Het is gewoon te absurd dat iemand je hobby loopt te verpesten en je je een beetje gaat gedragen als een paria. Maar er valt best wel een aardige plek te creëren wat voldoende hufterproof is voor bepaalde gasten. En dat allemaal voor dat "onkruid"..... :whistling

 

 

mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn altijd wel mooie plekjes te vinden in huis... in je bankstel, achter t paneel onder je keukenblok, achter je keukenlades enzovoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lief koppie! Altijd erg om je maatje kwijt te raken. Een echte lieverd zo te zien maar goed, een hond helpt wel degelijk tegen ongewenste bezoekers. Hier loopt er ook een Duitse Herder rond die geen vlieg kwaad doet maar inbrekers slaan liever dit adres over. Dat het haast wel bekenden moeten zijn geweest lijkt me duidelijk en ook zorgwekkend, daar zou ik ook paranoia van worden. Misschien wat (dummy) camera's weghangen misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe komen deze rippers binnen ?

haal anders nieuwe cilindersloten .

het moet toch niet veel gekker dat rippers ff je prive stash uit je huis ff komen ophalen .

 

ga het anders met een bewakingscamera vastleggen op film en dan goed voorbereid gaan ""praten "" met de dader (s).

neem dan desnoods een priem riekert of goeiedag mee .

en slaan heel hard slaan !!

en steken heel diep steken !!!

afrekenen met zulk volk !

eigen heem en haard verdedigen noemt men dat .

 

het moet toch niet veel gekker dat je zin in een jonko hebt dat je je dan eerst in je waadpak moet hijsen dan tapijt of lammenaat aan de kant luik open dan kruipend naar je stash ,ton opgraven aldaar rooie deksel der af draaien stukkie stash afbreken ,stash weer inpakken en weer in de ton doen deksel weer opdraaien ton begraven helemaal terug kruipen waadpak uit luik sluiten tapijt lammenaad terug plaatsen jonko bouwen !!

je ziet er uit als een beest moe als een hond zweet als een otter .

en dat allemaal omdat een vage kennis of insider van je stash af weet ?

 

afrekenen met zulke vrienden !

 

 

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@CaveDave, inderdaad een groot gemis zo'n beestje, wil eigenlijk wel weer een hond aanschaffen maar ben voor mijn werk soms hele dagen weg dus is het nu niet te doen. Maar als de mogelijkheid er zich weer voor leent schaf ik mij weer een andere aan.

 

 

hoe komen deze rippers binnen ?

 

 

@macerror, gewoon met een grote schroevendraaier of breekijzer de achter deur opgebroken, deur en kozijn waren naar de kloten.

Dus duidelijk inbraak. Hiervan heb ik aangiften gedaan bij de politie.

Deze zijn ook langs geweest om de zaak te bekijken, er is zelfs sporen onderzoek geweest en een proces verbaal van gemaakt.

Ze stonden trouwens wel vreemd te kijken toen ik zei dat er wiet gejat was, hi, hi......maar dat zal me een worst wezen.

Inderdaad mijn huis is heilig, daar blijft iedereen met zijn poten vanaf.

 

mzzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...