Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FxCKiNGNuTZ

Critical Impact, Need Help!

Recommended Posts

gallery_45585_19186_1624320.jpg

Hallo, inmiddels ben ik al een aantal kweken verder, maar zit nog steeds met heel wat vragen.

Ik heb nu Critical Impact, ga richting week 8 van de bloei ( volgens vision seeds waar ik ze van heb moeten ze +- 8 weken), ze vertonen al enkele oranje haartjes, nu weet ik dat na de bloei er gespoeld moet worden, maar is dat spoelen al meegeteld bij die 8 weken bloei, of is het 8 weken bloei + 1 week spoelen???

Edited by FxCKiNGNuTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel je ook ff netjes voor :hug:

 

Spoelen is niks anders dan in de laatste week (of 2) alleen maar water te geven.

Zie ook trichomen topic over wanner je kunt bepalen of je plantje klaar is en te starten met alleen water geven.

 

Overigens hoef je, als je op maat voedt helemaal niet te spoelen :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bloeitijd is maar een richtlijn van het aantal weken dat een plant in de bloei moet staan om ergens uit de komen rond de oogstrijpe periode, met andere woorden voor de 8 weken hoef je niet eens af te vragen of het tijd is

dat is wel de periode om geen voeding te geven, mbt spoelen ga ik met lostchild mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Critical moet tussen de 9-10 weken idd (Mits de boel niet begint te rotten) kan niet goed tegen hoge ec ( op rfx max 1.5 ).

 

Op wat voor substraat draai je ? aarde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Critical moet tussen de 9-10 weken idd (Mits de boel niet begint te rotten) kan niet goed tegen hoge ec ( op rfx max 1.5 ).

 

Op wat voor substraat draai je ? aarde ?

 

Momenteel draai ik op aarde, ben zo´n 8 weken ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...