Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andy65

Zijn Deze Relais Geschikt?

Recommended Posts

Ik kweek nu onder twee lampen in twee tenten beiden met een klok in de muur en tot nu toe geen problemen ! Van wat ik lees is dat een kwestie van tijd totdat het fout gaat .

 

Ok aan de hand van wat ik hier lees ben ik van plan dat te veranderen . Heb zelfs draad, kast een klok en wat zekeringen gekocht .

Waar het me nu over gaat zijn de RELAIS...

Ja heb viel gelezen en ik ga ook bouwen wat hier op forum staat [thank you].Op het stroom gebeit ben ik best een leek en heb wat moeite met het uitzoeken van de juiste RELAIS!

 

Ben van plan om later uit te breiden op 4 x 600 watt op 2x 2 x 195 cm hoog howel ik niet zo ver ben wil ik toch de kast zo bouwen dat het deze aan kan.

Ik heb een group voor de lampen en een andere voor de rest zelfs, ik denk kracht strom, ik bedoel een draad van 5 waarvan 3 stroom hebben 2 zwaart en een bruin maar ik heb geen idee wat ik daar mij zou kunnen doen ..

 

Zo lange verhaal LOL sorry en ook de spelling is niet zo goed maar ja hoop dat jullie me kan verstaan!

 

Vraag is zou ik 4 x 600 watt lampen met deze relais veilig kunnen bedeinen????

 

 

http://datasheet.moe...86&locale=de_DE

 

http://www.ebay.de/i...dEAAOSwnNBXXjkO

 

 

of deze

 

http://www.ebay.de/i...s0AAOSwFe5X1bjw

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je beter even een electricien kunt raadplegen, want denken dat je misschien wel krachtstroom hebt... doet mij denken dat dit nog wel eens heel fout kan gaan aflopen!

 

Voor je t weet heb je zomaar eens alles op 400V aangesloten, of je hebt 3 gelijke fasedraden met 1 gezamelijke 0 (zoals wel voor ovens gebruikt worden, meestal icm perilex stekker) waar als je dus veel stroom trekt zomaar de 0 draad in een gloeidraad verandert...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je beter even een electricien kunt raadplegen, want denken dat je misschien wel krachtstroom hebt... doet mij denken dat dit nog wel eens heel fout kan gaan aflopen!

 

Voor je t weet heb je zomaar eens alles op 400V aangesloten, of je hebt 3 gelijke fasedraden met 1 gezamelijke 0 (zoals wel voor ovens gebruikt worden, meestal icm perilex stekker) waar als je dus veel stroom trekt zomaar de 0 draad in een gloeidraad verandert...

 

Mijn vraag was welke relais van die twee het beste zou zijn om 4 600 watt lampen in de toekomst veilig te kunnen schakelen .

Ik heb 2 16a groupen met nix er op ter beschikking .....En wat ik denk kracht strom te zijn ! Dat is een kabel met 5 draden in ! een blau een geel twee zwaart en een brown op de braun en zwaart zit stroom als ik die an zet in de kast ..

Maar mijn vraag is welke van de twee relais zou het beste zijn voor mijn doeleind?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die werken ook..

Misschien handig om er ook 1 te halen een extra NC schakeling heeft?

Kun je daar een kachel op aansluiten ( mocht het nodig zijn natuurlijk)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed speurwerk ik zocht hier ook naar en kom het niet 1,2,3 vinden. Hoe ziet de rest van je schakeling eruit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed speurwerk ik zocht hier ook naar en kom het niet 1,2,3 vinden. Hoe ziet de rest van je schakeling eruit ?

 

 

Wassups pdfs en tutorials volgen..... zo ziet die van mij uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...