Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
triforceNL

Slimme Meter Iskra Me 382

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Na lang twijfelen heb ik toch maar een topic aangemaakt , (A)

 

ik ben na mijn laatste ronde in me oude huurwoning ( oude meter nog )gstopt met de hobby kweek, inmiddels heb ik met mijn vriendin een leuk huisje gekocht, en begint het natuurlijk te jeuken en wilde ik vanaf januarie beginnen met een rondje :)

 

nu heb ik hier een slimme meter in en wel van het merk ISKRA model nr: 382

Omdat ik het nog altijd een leuke hobby blijf vinden, en graag nog een kweekje zou willen starten.

maar deze meter houdt mij op de een of andere manier een beetje tegen , is dit terrecht? aangezien ik nu ook minder verbruik ..

 

 

Nu is mijn grote vraag ? ..

Zijn er mensen of hebben er mensen ervaring met het kweken op een slimme meter en wel de ISKRA me 382??

 

 

als er mensen zijn die mij uit ervaring kunnen helpen met deze issue hoor ik dat graag :)

 

Met vriendelijke groeten,

TriforceNL !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is geen probleem!

 

Ik draai met 3x 600 watt over de slimme meter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je met hobbykweek geen x-duizend watt aan verlichting enzo bedoelt? Ik draai totaal 1700 watt over de slimme meter, dat is mn desktop en mn elektrische kachel. Ik zou me geen zorgen maken, zolang je de rekening ten minste wel gewoon betaalt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb zelfs 4x 600 gedraaid 2 jaar lang zonder kamervragen.

 

2500kb afzuiging

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zouden ze ook moeilijk dóen als je gewoon betaald

maar wat zou de rekening zijn van bijvoorbeeld 3x600w met afzuiger per maand of per ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das toch n lagere school niveau rekensommetje?

 

2kw x 12upd voor de lampen

0,2 kw x 24upd voor de randapparatuur

 

Die 2 opgeteld, dat getal doe je x 30 dagen, en dat getal x 20cnt.... (of whatever jouw stroomtarief per kwh is..)

 

Dat brengt je op n grand total of 172,80 per maand wat je voorschot omhoog moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm oke, ja ik hoor veel verschillende dingen erover maar ik zal me wel te druk zijn het maken, thanks voor de reacties topic kan /close ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoog stroom verbruik ? Ooh dan zal die vast aan het kweken zijn even kijken dan maar.

 

Laag stroom vebruik? Dan zal die vast aan het tappen zijn even kijken dan maar.

 

Als ze willen vinden ze je wel ;) je hebt tenminste bewijs over de aantal rondes en omvang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoog stroom verbruik ? Ooh dan zal die vast aan het kweken zijn even kijken dan maar.

 

Laag stroom vebruik? Dan zal die vast aan het tappen zijn even kijken dan maar.

 

Als ze willen vinden ze je wel ;) je hebt tenminste bewijs over de aantal rondes en omvang.

 

Wat wil je me hiermee zeggen, ?

 

Dat het niet verstandig is om te beginnen , ik ben niet van plan om vaak te draaien , of raad je me het liever af ? Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je niks van die meter moet aantrekken.. dat probeert iedereen je duidelijk te maken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...