Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joey100

Vakantie Spanje Wiet Kruimels ?

Recommended Posts

Hey ik ga binnenkort op vakantie naar spanje voor 2 weekjes maar ben bang dat ze op schiphol moeilijk gaan liggen doen als er mogelijk een kruimel thc of wiet die dr niet uit gewassen is tussen zit ofzo is deze zorgen voor niks en is uitkloppen en uitwassen Genoeg of moet ik me op dat minimaale beetje wat er in zou kunnnen zitten zorgen maken (neee ik stop de wiet nooit los in me zak maar af en toe lektber wel is een grip zakje

Edited by joey100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang er geen strafbaar aantal gr aan kruimels in je jas of broekzak zit geen probleem lijkt me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang er geen strafbaar aantal gr aan kruimels in je jas of broekzak zit geen probleem lijkt me

het was eigenlijk ook niet de bedoeling dat ze me er op aanspreke. Ivm mijn ouders haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al even niet meer gevlogen maar omdat spanje mee in de schengenzone zit is de controle niet zo super-strak maar kan het niet zeggen hoe die controles er nu uitzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn de controles op vluchten binnen de EU sowieso minder intensief dus ik zou me daar geen zorgen om maken. Pas beginnen te zweten als er zo'n lieve Duitse Herder bij je komt zitten :P en dan nog, als je niets bij hebt....... een kruimeltje zijn ze echt niet naar op zoek.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn de controles op vluchten binnen de EU sowieso minder intensief dus ik zou me daar geen zorgen om maken. Pas beginnen te zweten als er zo'n lieve Duitse Herder bij je komt zitten :P en dan nog, als je niets bij hebt....... een kruimeltje zijn ze echt niet naar op zoek.........

dus uitwassen moet genoeg zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlieg meerdere keren per jaar naar Curaçao. Joint roken instappen. En op de terugweg ook. Dan doen ze 100% controle, Nooit problemen. Zou me niet druk maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...