Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Maistro

Even Een Groet Uit Het Hoge Noorden...

Recommended Posts

Hi,

 

Leuk dat je even de tijd neemt om mijn introductie hier op dit forum te lezen. Zal proberen jullie goede indruk te geven maar heb een heel verhaal..

 

Ik ben een jonge 30ger en woonachtig in dezelfde provincie als onze bekendste biologische thuisteler Mr Doede.

 

Ben al tijden gefascineerd over alles wat met het meest veelzijdige plantje van de wereld te maken heeft. Heb en houd me veel bezig met de cannabis plant. Veel gelezen en filmpjes op bv youtube gezien en meerdere docu's die ik intressant vond heb ik mischien wel 7-8x gezien.

 

Ik ben begonnen met blowen zo rond mijn 20e en dit ging een aantal jaren goed, alleen recreatief gebruik. Ben een ondernemend type en heb een eigen horecazaak gehad, in die tijd een hernia opgelopen en ben toen der tijd steeds meer gaan blowen ter pijn bestrijding en dit was gewoon een uitkomst! Alleen nadat ik geopereerd ben kon ik nog moeilijk stoppen met blowen en gebruikte ik zoon 1-3 gr per dag. Door veel factoren ben ik oplaatst in een erge psychose geraakt, volgens de doctoren en psychiaters was de oorzaak een bipolaire stoornis in combinatie met mijn overmatige blowen.

 

Gebruik nu medicatie voor mijn aandoening en blow nou twee jaar niet meer, maar heel eerlijk mis het nog steeds iedere dag! Gewoon omdat ik zo stellig in cannabis geloofde dat het de plant is voor zoveel goede dingen zoals we weten.

 

Mijn vriendin en bijna 70% van mijn kunde blowt, de een wat meer dan de ander maar weinigen die zelf kweken. Aangezien dat mijn vriendin en paar familie leden en vrienden nog steeds blowen wil ik de hobby van het kweken van een goed, lekker, biolochies weedje proberen op te pakken..

 

Heb me al aardig in geleerd en ben al paar dagen intensief aan het speuren op dit forum en dit is echt een goede hulp bij beginnende kwekers! Mijn dank hiervoor.

 

Ga het proberen zo goed mogelijk aan te pakken en de eerste hardware heb ik gisteren binnen gekregen. Ik zal mijn eerste topic op dit forum morgen openen en hoop zo om veel hulp en info van jullie mede kwerkers te krijgen, en vind het erg leuk om de ervaringen onderling te delen.

 

Vriendelijke groetjes uit het hoge noorden!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...