Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CaveDave

Gebakken Ei Met Spek............

Recommended Posts

Op Rollingstoned zag ik eens een simpel receptje voor het verwerken van wiet in speklapjes en daarop een gebakken eitje...... Tering...... 4 uur van het padje met een half grammetje wiet. Niet aan te raden als ontbijt want je doet de hele dag niets meer :| :| maar voor een relax avondje een aanrader.

 

http://www.rollingstoned.nl/wake-n-bake-spiegelei-wietspek/

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ik me oventje niet op zo'n lage temperatuur kan instellen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben met zulke recepten altijd zo bang dat het zwaar op de maag gaat liggen .

los nog van dat je zo stoned word dat je de loze ruimte tussen de muur de vloer en achterkant bankstel van paranoia gaat opzoeken en er tot het ochtendgloren blijft liggen bang als een klein kind voor weet niet wat . :likken:

 

en dan met kracht spinazie allah creme tussen de zitplank en de wcrand op de witte tegeltjes schroeien de volgende morgen .

maar goed daar hebben ze de wceend voor uitgevonden .

ik twijfel nog een beetje of ik dit ga avonturen .

 

:vape:

ps "": op tweede kerstdag heb ik mischien nog een gaatje .

en dan scheit ik toch elk jaar wel de day after een verdwaalde spetter her en der dus daar hoeft het niet om over te gaan .

 

ps @2 ''; ik vijzel er ook een norrit met een rennie en een knijpje sperti doorheen prefentief dan he .

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit recept ga je niet stoned van worden, je kan er net zo goed broccoli op mieteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : ik denk dat wij niet zo veel voelen van een halve gram wiet,wij zouden het met BHO mayonaise moeten eten :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat denk ik ook niet bro, na zo'n hapje zeggen we: 'let's hit the pipe amigo!' :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup,met een dikke brok shatter boven op de wiet,klaar voor de start?>>>>>>Po0f! :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Soma is in the bong, tag along hit it and nothing can go wrong!

 

En zo'n eitje is voor ons een eitje, daar moet meer voor komen om stoned immaculate te worden! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Ik heb nog genoeg materiaal om olie mee te maken,alleen geen pyrex schalen(ik liet ze niet stukvallen) :innocent:

En geen silvermatch butaangas......

 

Even de inventaris opwaarderen dus.............en dan shizzle brouwen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...