Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Abruzzi

Weinig Pp'tjes De M2

Recommended Posts

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met pp op 25L? en 4-6 de m2? kan er bar weinig over vinden en wil overstappen op een witsoortje.

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben meer n voorstander van PP "the quick and dirty way" met ong 10 de m2, op 11 liters en bijna gelijk vanaf stek de klok om.

In mijn album staan nog wel wat fotootjes, zal zo ff zoeken.

Dat rondje ging in 70 dagen van stekken snijden naar t droognet.

Bijna 1:1 gescoord ook, ondanks de bij elkaar geraapte 3e hands puinzooi waar ik toen nog mn ding deed.

 

Dag 1: gallery_44692_18285_750826.jpg

 

Ergens begin bloei: gallery_44692_18285_277582.jpg

 

Het resultaat: gallery_44692_18285_1497676.jpg

gallery_44692_18285_1161388.jpg

gallery_44692_18285_757312.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, alles zelf gestekt.

Had wel een paar verschillende moeders (uit zaad) gebruikt, dus er zitten wat phenoverschillen in.

 

Jammer dat ik die genetica niet meer heb.. had daar nu meer mee kunnen verdienen als met mn haasjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn nog eens mooie planten/stekken! 10 de m2 vind ik zelf nog te veel maar ga ik miss wel is proberen in een klein hokje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 stuks pp onder 2×600 watt gezet ooit. 3 weekjes 18 uur en 8 weekjes bloei. 250 gram per plant had ik toen. Niet getopt, gewoon laten gaan. Stonden in 65 liter kuipen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer planten was dus zowat 3 weken sneller... en ook veel meer grammen de watt.

Zeker dat laatste was echt n verrassing, met n voor mij vreemd soortje en niks dan 3ehands crap in de kweekruimte.

Had normaal gesproken haze gezet, maar omdat de oogstdatum al vast stond voor ik zelfs maar de stekken gesneden had (31 december om 2400 uur alles leeg en schoon was de deal) was dat geen optie

Als je geen tijdslimiet hebt kan je gerust minder plantjes zetten en langer voorgroeien enzovoort, maar dat quick 'n dirty style kweken heeft ook wel wat op zn tijd.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice scirocco!

 

@abruzzi

+-9-10 lollypoppen per m2 is wel de beste manier voor pp, knipt ook lekker weg. Maar 6 per m2 1,5-2 week voorgroei en keertje toppen geeft ook goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen stapt van de haze af

 

haze wordt straks weer goud waard

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer joh.. maar ik haas 'm ook nog steeds hoor.

Eerdaags weer een nieuwe ronde starten, ben er nog totaal niet klaar voor maar mn groeihok gaat sinds de led-upgrade 10x zo hard, nog langer wachten is geen optie helaas.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen stapt van de haze af

 

haze wordt straks weer goud waard

Ik stap er niet (geheel) van af! Het lukt me eindelijk er wat fatsoenlijks af te trekken! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan makkelijk 6 per m2. zelfde princiepe als elk andere plant, toppen en meer voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was toevallig ook van plan de volgende ronde 9 x 11ltr. In Dr90 tentje en dan wat verschillende kortbloeiers. Zat zelf aan de ppp van White label te denken samen met sensi's northern Light en de shiva skunk van alle 3.

Is dit goed te doen en dan gelijk 12/12 en niet toppen? Of kom ik dan ruimte te kort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even en iedereen kweekt powerplant en dan heb je er nog niks aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat dat wel meevalt.. de berichten over wat er nu gezet word gaan echt alle kanten op, wat ik eigenlijk wel leuk vind, een beetje meer variatie en spreiding ipv iedereen aan de s5 of amnees.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ook dat t niet lang meer duurt voordat de vraag naar haze weer stijgt, en als die mooi is raak je hem nu ook wel kwijt.

 

Blijf toch maar op haze en in een klein hokje maar is pp proberen met 4-6m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recent werd mij nog gevraagd om de S5 te blijven kweken en hoe kan ik nou zo'n gewaardeerde dienst weigeren? :innocent:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...