Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
krikke27

Bladprobleem Buitenkweek?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb een critical mass cbd plant in een 19l smartpot staan (plant is 1.50m groot), nu is hij een dikke 3 weken in de bloei en de bladeren worden langs onder geel . En het lijkt verder te stijgen. ik kweek met biobizz aarde en voeding, en hou het schema aan. ik heb ook verschillende autoflowers gehad dit jaar en daar geen enkel probleem gehad. ik werk met een blumat tensiometer en ik moet zeggen als ik deze volg lijkt het wel een heel dorstige plant. deze drink minimum 2 l per dag, tot wel op heel warme dagen wel 4l) en dan krijg ik nog de waarde niet onder de 100mbar .Hij staat meestal tussen de 200 & 400 mbar de volgende dag na watergift. Zou ik nog meer water moeten geven? . Weet iemand wat ik verkeerd doe???

 

 

gallery_45080_18752_2096044.jpg

 

gallery_45080_18752_961378.jpg

 

gallery_45080_18752_1331798.jpg

 

gallery_45080_18752_639428.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je zo'n air-pot gebruikt? Daar drinken ze wel meer in.

 

Het geel zit vooral beneden heum de enkele die ik zie lijken me genoeg licht te krijgen. Je houd je aan het voedingschema lijkt me.

Ik denk niets om je zorgen om te maken maar hou ze in het oog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ,

 

Je plant ziet er goed uit , zou me geen zorgen maken .

Na de tweede week bloei krijgt de plant een groeispurt waardoor voedingsstoffen omhoog getransporteerd worden naar de toppen , het lijkt mij logisch dat de onderste bladeren dan minder voedingsstoffen krijgen en na het geel worden afsterven . Bovendien hebben deze bladeren hun taak volbracht .

 

Wel zou ik deze bladeren direct verwijderen , rottende en afstervende bladeren trekken beestjes aan .

 

Om meer kracht omhoog te stuwen zou jij de plant kunnen snoeien , de onderste bladeren en fluftopjes weghalen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze heeft wat mij betreft een beetje honger ;)

Voeding iets hoger doseren :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...