Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

King_Kush

Bad Gaan In Frankrijk. (Waargebeurd)

Recommended Posts

Beste stoners/kwekers,

 

Ik ga jullie een verhaal vertellen over een bad trip die ik vorig jaar heb meegemaakt.

 

Mijn zwager en ik vinden het erg leuk om te vissen op karper. We reizen alles af om de dikste karper te vangen.

Vorig jaar gingen we naar Frankrijk, zaten we gezellig in een huisje. We vonden het wel een leuk en goed idee om 2 voorgedraaide white widow van de coffeeshop mee te nemen, gewoon om lekker te chillen 's avonds aan het water. Nou had ik dat maar geweten...

 

Even tussendoor: ik had wel wat ervaring met blowen. Mijn vrienden en ik gingen namelijk altijd voor de gym op school snel even wietje roken en dan gingen we lekker stoned naar gym. Wat dus blijkt is dat de wiet die ik altijd rookte helemaal geen topkwaliteit was, weinig THC of misschien iets anders.

 

Afijn, dus ik zat in Frankrijk met mijn zwager en wij steken die joint op. ''Kom maar hier met die joint'' zei ik, ik dacht dat ben ik wel gewend. Nou niet dus dat is een heel verschil tussen topkwaliteit van de coffeeshop en slechte rommel van de lokale dealer. Dus ik neem een paar dikke hijsen waarop mijn zwager reageerde: ''Niet zo veel joh dadelijk ga je nog bad'' waarop ik antwoorde: ''Ach man ben wel want gewend''. Dus daar zaten we dan om de 2 minuten aan elkaar vragen of je al een beetje stoned was. 10 minuten gingen voorbij, mijn zwager was goed stoned maar ik niet... Ik kreeg me op een gegeven moment het gevoel alsof ik in zo'n draaiapparaat zat in een speeltuin. Alles draaide, totaal geen lekker gevoel. ''Jij gaat kotsen he'' zei mijn zwager ''nee hoor'' zei ik. 2 minuten later sta ik op en zigzagde ik naar de dichtsbijzijnde boom om uiteindelijk daar op handen en voeten te gaan zitten en te kotsen. na 1 minuutje was ik uitgekotst en wankelde ik terug naar mijn stoel.

Weer het zelfde draaiende gevoel maar dit keer achterover, verschrikkelijk! Dat heeft ongeveer zo'n 10 minuten geduurd. Dus wat denk je? Ik sta weer op en wankelde dit keer naar een ander plekje om weer te kotsen.

Toen ben ik uiteindelijk maar mijn bed ingegaan, deed mijn ogen dicht en na 10 seconde zat ik in dromenland.

 

Wat een verschrikkelijke ervaring was dat. Sindsdien geen een joint meer gerookt...

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk verhaal vonden ik vond het in ieder geval geen leuke ervaring.

 

Laat ook even achter wat ik anders had moeten doen of gewoon wat tips voor (misschien) een volgende keer.

 

Bedankt!

King K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang was je in bad gegaan in Frankrijk?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 2 reply's hierboven :rofl

 

Snelle suikers tot je nemen gaat het effect tegen en volgende keer beter kalmpjes aan beginnen en eerst het effect afwachten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik ben ook wel benieuwd wat je bloedsuiker gehalte was,

80 % van de keren is het een tekort aan suikers en niet de cannabis(die dit alleen triggert)

 

owjah, elkaar om de 2 minuten gaan vragen hoe je je voelt

werkt ook wel mee aan zo'n ervaring.

 

tanx for sharing

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar wel nog wat gevangen? :whistle:

Eentje maar...

 

Hoe lang was je in bad gegaan in Frankrijk?

 

Pg

Ik zou het niet meer weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus geen badeend

maar een bad.vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een kweekje op badmix? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bad trips kan ook van hartstikkene verse wiet komen .

of als je der een halve jerrycan rooie wijn bij opzuipt ook .

of van een pak badzout kan je ook vet spacen trouwens .

http://www.youtube.com/watch?v=uChN6jDsMPE

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt misschien gek,maar als je een whitey krijgt moet je gewoon gaan rennen.....

 

Dan ben je het zo kwijt,kwestie van mindset.

 

Vroeger zo vaak gedaan in het begin,werkte altijd!

 

Frisse lucht&hoofd leegmaken.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert Nesta (Bob Marley)

 

riep altijd: liveley up yourself

 

Hij ging dan ook altijd een rondje hardlopen na de herbale meditatie,dat was dus wat hij ermee bedoelde.

 

Zo krijg je als beginner je high onder controle,i.p.v. suiker vreten en je high weghalen.

Waarom rook je dan in de 1ste plaats,suiker=zonde

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je d'r niet had bij gezegd dat het waargebeurd was had ik het echt nooit geloofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had beter in het water kunnen kotsen, had je iedergeval volop vis gehad.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...