Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kamihaze

Ervaring Gorilla Kweektenten

Recommended Posts

Zijn er hier mensen die ervaring hebben.met de.Gorilla kweektenten?

 

Ziet er heel mooi uit maar is vergeleken met andere behoorlijk prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou graag een Gorilla tent halen,maar vond ze ook net te prijzig om mee te beginnen.

Maar als ik de reviews mag geloven en de 100en youtube filmpjes die ik dagelijks kijk,is het wel oerdegelijk spul..

Kan je gerust in het midden van je tent als een gorilla aan gaan hangen...

Iets wat ik met mijn Secret Jardin DS 120 niet zou durven..

En ook die extention kit lijk me wel tof!

+ ze hebben echt super sized tenten lol :3

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ext. Kit zou ik er gelijk mee opzetten in 1x en dan wat.ik nu op de tent heb staan kan er dan gewoon in.

 

Ik zoek een vervange rvoor me mammoth pro 90 die is wat uit ze.rits gescheurd en zaten hier en daar al plakkertjes op dus ben me alvast wat aan t orienteren.

 

Die super sized tenten is zeker dikke shizzle alleen heb ik geen super sized appartement haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee snap ik ,zijn plaatsvreters :D

Krijg je een 120x120 of 150 x150 kwijt?

Dan zou ik voor zoiets kijken...

Ik ben echt verliefd op die 240x240 & 300x300 :innocent: :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee helaas niet want dan had ik me gavita pro 600 draaien nu ipv me 400watt had ik die ruimte maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer,ik krijg 120x120 net tussen de kleerkast en chillzetel haha,maar wil eigenlijk alles er uit en die 240x240 halen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ik toch voor de gorillatent ga.

 

Super flexible.

 

gallery_46333_18974_11544.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

240x240x240 die is top zal er over paar maanden een leuk verslag overmaken. 150 x 150 x 240 hoog is ook heel mooi met 1000 watt! Nooit hoeven te knakken ect. Enige nadeel vind ik de rits is bij mij aan de onderkant gescheurd en is lastig terug te sturen:P verder zijn het zeer stevige tenten. Lekker dikke tentstof

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ging dat scheuren van die rits zo makkelijk joh? Is de moeite toch waard lijkt me om achter garantie aan te gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie bij mijn tent ook wel wat schade aan de ritssluiting,ofja eerder allemaal kleine gaatjes er rond?!

Denk misschien door afzuiger hoog te hebben ofzo en dat het te fel uitgerokken is ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag niet mogen!.jij had toch geen gorilla.tent

 

Ik heb dat trouwens ook met me mammoth vandaar.liever wat.meer kwaliteit ipv elke 2.jaar een ander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol nee idd maar ze zijn allemaal ongeveer van dezelfde materialen gemaakt dus meestal kunnen ze dezelfde problemen hebben ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die draaddikte van die gorilla's is toch vele malen dikkerder en dapperder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1680D Gorilla

190D voor SJ

Of ik lees het verkeerd op de site haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat bedoel ik ook maar dacht dat.t bij de ritsen dan ook sterker zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enige goeie aan Gorilla is dat bij hen ook kleinere tentjes een normale hoogte hebben, voor de rest zijn ze krankzinnig duur, is de dikte van de stof pure overkill en schijnt de kwaliteit van de ritsen bar slecht te zijn - zoveel klachten daarover al gelezen, ritsen die na een paar maanden al stuk gaan en vaak vanaf het begin al aan de naden licht doorlaten - zit je dan met je super dikke stof, terwijl het licht gewoon via de ritsen je tent binnenlekt, lol.

 

Maar goed, de hoogte dus, dat is wel een plus bij ze. Het is bij andere fabrikanten namelijk onmogelijk om een tent te vinden die lang maar ondiep is en die ook nog een normale hoogte van zeg 2 meter heeft.

 

Sowieso zouden fabrikanten eens in moeten spelen op het feit dat steeds meer mensen over stappen op LED verlichting, waardoor het niet langer relevant is of een tent vierkant is. Je kunt met LED immers elke ruimte goed verlichten. Ik heb veel liever een ondiepe maar lange kweekruimte dan een lompe tent van 120x120. Eigenlijk zijn vierkante tenten compleet kut om in te kweken want als je planten eenmaal groot zijn kun je vaak nergens meer bijkomen. Ideaal zou zijn 240x60 imo, maar die bestaan dus niet. Je kunt dus hooguit 2 tentjes nemen van 120x60, maar dat is niet ideaal en bovendien zit je dan zoals gezegd met de beperkte hoogte.

 

Zit dus niets anders op dan zelf een hok bouwen, al heb ik daar eigenlijk geen zin in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rits is inderdaad helemaal bagger... Voor de rest vind ik het wel een fijn tentje die hoogte heerlijk bespaard een hoop gekut om het maar ff oud Nederlands te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die ritsen waardeloos zijn, heeft een Gorilla dan wel meerwaarde tov SJ/Mammoth Elite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik ook al naar gekeken maar die heb je niet.in 90x90 en ik wil niet nog kleiner ;)

 

Zonde dat de ritsen van slechte kwaliteit zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je R W?

 

Aangezien je 3x zoveel betaald voor die gorilla en zo te horen zijn de ritsen bagger dus t word waarschijnlijk deze : Secret Jardin DarkRoom DR90 2.50.

 

Is 20cm hoger dan de huidige dus iig stukje gewonnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...