Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CaveDave

Weinig Kristallen Op Gekochte Wiet?

Recommended Posts

In afwachting van mijn oogst helaas nog steeds nodig een shop te bezoeken, heb ik wat Buddha-Cheese gehaald. Nu ik zelf wat meer met het plantje bezig ben onderzoek ik natuurlijk ook de gekochte topjes op kwaliteit. Nu valt het me op dat bij deze shop de budjes goed van kwaliteit zijn op het eerste gezicht echter vind ik er wel erg weinig kristallen op zitten, Bij een andere shop lijkt het net of het topje in de suiker is gedompeld en oogt het topje onder de microscoop een stuk beter. Kan het zijn dat de huidige wiet die ik heb gekocht al eens is voorbehandeld om de eerste kristallen eraf te kloppen of iets dergelijks? Meer mensen hier ervaring mee? ik heb geprobeerd een foto te maken maar dat valt nog niet mee met een smartphone en zo'n klein handmicroscoopje.

 

Gemalen in grinder:

gallery_46643_19088_1465739.jpg

 

Onaangeroerd topje:

gallery_46643_19088_1639862.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoeveelheid kristallen zegt niets over het thc percentage in die kristallen.

Zo kan je witte wiet hebben die niet heel sterk is,of minder witte wiet die heel sterk is .

 

Dus alleen afgaande op de hoeveelheid kristallen kun je niet zo heel veel over deze wiet zeggen.

Roken en proeven,dat werkt.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel zon grapjas zijn geweest die alles eerst door de pollenator gehaald heeft :rtfm:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...