Ga naar inhoud

Kruisen Van Zaden

23 replies to this topic

#21 GrowWithTheFlow

Meest gehate Belg

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 668 Posts:

Gepost 24 september 2016 - 14:01

Lol,oke ;)
Had over dat handtekening topic heen gelezen,mijn excuses.
Wel jammer,ben niet zo creatief met tekst als met plaatjes :P

Deze post is bewerkt door GrowWithTheFlow: 24 september 2016 - 14:13

Kwekende groeten,
Grow With The Flow

Round #1 - Red Cherry Berry | Soma's NYCD x Ms.Universe

# 2 Zadenkweekje GSC / Rollex OG Kush en meer

My first grow report has been published on RollingStoned.NL

http://www.rollingst...nesia-haze-hps/

#22 Beaker

Micro "crimineel"

• Moderator
  • 2195 Posts:

Gepost 24 september 2016 - 15:50

We hoeven ook niet overal in uit te blinken. ;)
"The fastest way to kill something special, is to compare it to something else."
"Do not correct a fool, or he will hate you; correct a wise man and he will appreciate you."
"Do, or do not. There is no try." - Dumbledore
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love." - Jim Carrey

Micro zadenkweek - 2012
Warzone Kush, Shaman, Santa Maria en Jackberry - 2013
AutoPot Bio, Uruana, HLG13 F2 en Chuckstral - 2015

#23 wieder

zomaar een lid

• Members
  • 11 Posts:

Gepost 08 februari 2017 - 13:18

heb uiteindelijk 1500-2000 bruikbare zaden kunnen oogsten.
en heb er laatst een stuk of 20 in een potje aarde gedaan en ze zijn allemaal uitgekomen, dus dat is een positief iets.

het is nu natuurlijk regulair zaad en omdat ik buiten wil gaan kweken en eigenlijk meteen vrouwtjes wil hebben is dat een beetje een probleem.
maar ik hoorde laatst van iemand die zei dat je de plantjes tot een 30 cm kan laten groeien onder een lamp en dan in de bloei laten gaan, en dan kijken wat de vrouwtjes zijn.
de bovenkant van de vrouwtjes eraf knippen in de wortelpoeder dopen en dan weer de grond in, volgens hem kunnen de eerste paar blaadjes weer een beetje raar gaan groeien maar dat de plant daarna wel weer in de groei fase doorgaat.

denken jullie dat dit werkt/verstandig is kwa stres en de uiteindelijke vooruitgang van de plant?

hoor graag wat van mijn collega's :D

groet Wieder

#24 alkaline

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 678 Posts:

Gepost 08 februari 2017 - 13:41

Je kan de plant zoals je zegt terug in veg-modus laten gaan maar is niet aan te raden omdat deze plantjes, bloeihormoon aangemaakt hebben waar ze de eerste tijd buiten niet vanaf graken (stress).

Je kan beter een stek van elke plant nemen goed nummeren van welke deze komt en die stek laten bloeien binnen of buiten met behulp van verduisteren,...