Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganja_stickie

Batmix Van Plagron

Recommended Posts

hey,

ik heb 4 zakken met batmix die ik wou gaan gebruiken vanavond om de kleine zaailingen in de 11L over te planten. Maar ik heb bij mensen al klachten gehoord over de overvoeding van jonge planten omdat er zoveel voeding is in de batmix. ik kan bevoorbeeld wel eens spoelen de aarde voor ik er aan begin. Ik heb ook nog zak plagron lichtmix liggen. meschien dat ik dit kan mengen. Of de boven kant lightmix waar ik de zaailingen kan in planten zodat ze kunnen wennen totdat de wortels aan de batmix komen. Ik weet niet wat doen. heb ook nog een beetje aarde die al eens een ronde mee gedraait is. Gewoon de batmix gebruiken en knallen of beginnen met mengen . Wat denken jullie. iemand ervaring met de batmix

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groot zijn je plantjes nu ongeveer?

Optie 2 vind ik nog niet zoon gek idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiltje maken met lightmix idd daar de zaailing in zou ze wel wat dieper wegzetten tot de onderste lobblaadjes ze zijn aardig gestrekt.

Daaronder de batmix kan het plantje rustig wennen aan de voeding

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweekte vroeger mijn autoflowers in batmix en nooit problemen mee gehad ,

je geeft ze toch alleen water ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in totaal 3 zakken nodig voor de kweek. Ik heb nog een zak lightmix gevonden. Ik heb dus 2 zakken lightmix. En 3 zakken batmix. Ik denk dat ik ze gewoon ga vermengen. Of zoals agent orange zegt een kuiltje maken. Wat is het beste 2 zakken lightmix mengen met 2 zakken batmix. Of toch het kuiltje maken. Vorige keer had ik alleen batmix en ik gaf gewoon water erbij maaar in het begin werden sommige bladeren geel door overvoeding denk ik. Weet echt niet wat te doen en aan welk kweekchema ik me zou moeten houden dan. Ik zou ze vanavond overpotten. Moesten er nog mensen zijn die dit ook al hebben gedaan of een mening hebben ik hoor het graag ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mengen, en kuiltje maken met lightmix... Better safe then sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...